Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 15:46Johan; glöm inte att tejpa bröstvårtorna!
Thomas och Fia-Lotta; om det inte är allt för överdjävligt väder så är jag inne på Zinken.
Johan; glöm inte att tejpa bröstvårtorna!
Thomas och Fia-Lotta; om det inte är allt för överdjävligt väder så är jag inne på Zinken.
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 16:02Vad gör jag!? Vaknade i dag med halsont och det sitter i fortfarande. Allt jag googlar fram säger åt mig att inte springa. 🙁 Jag som har tränat så inför det här loppet... buhuu. Vad säger ni. Ska jag springa ändå? Det retas och kittlas i halsen, ingen fe
Vad gör jag!? Vaknade i dag med halsont och det sitter i fortfarande. Allt jag googlar fram säger åt mig att inte springa. 🙁 Jag som har tränat så inför det här loppet... buhuu. Vad säger ni. Ska jag springa ändå? Det retas och kittlas i halsen, ingen fe
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 16:12Jag ska definitivt träffa den där Thomas.. det är ju trots allt hans "fel" att jag är här på funbeat över huvud taget.... (t+)
Jag ska definitivt träffa den där Thomas.. det är ju trots allt hans "fel" att jag är här på funbeat över huvud taget.... (t+)
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 17:53kommer också vara där...vi ses...
kommer också vara där...vi ses...
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 17:58Chipet. Sitter det skönt efter 8 km?
Sitter och funderar på att sätta det på skon istället för benet.Eller någon som har en beprövad lösning?
Chipet. Sitter det skönt efter 8 km?
Sitter och funderar på att sätta det på skon istället för benet.
Eller någon som har en beprövad lösning?
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 18:14Så länge det sitter kvar och fungrar är jag glad.
Så länge det sitter kvar och fungrar är jag glad.
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 18:47See ya guys there! And good luck (mest till mig)
See ya guys there! And good luck (mest till mig)
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 19:00Om du känner av chippet efter 8 km har du sprungit för långsamt.
Om du känner av chippet efter 8 km har du sprungit för långsamt.
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 19:29Ja, det kanske är lika bra att ta förnuftet till fånga och inte springa 🙁 Det halsonda går inte över. Jag kommer ner och hejar på er andra istället.
Ja, det kanske är lika bra att ta förnuftet till fånga och inte springa 🙁 Det halsonda går inte över. Jag kommer ner och hejar på er andra istället.
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 19:30Det är nog bara för att du tjuvsprang TVÅ gånger innan. Sånt "fusk" straffar gudarna direkt... *nickar allvarsamt och försöker febrilt dölja den lite fnissiga glimten i ögat*
Det är nog bara för att du tjuvsprang TVÅ gånger innan. Sånt "fusk" straffar gudarna direkt... *nickar allvarsamt och försöker febrilt dölja den lite fnissiga glimten i ögat*