Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 13:21Jag brukar komma ganska sent till starten och hamnar långt bak. Det tar väl en ca 1 minut innan man passerar startlinjen och sedan går det väldigt långsamt de första km den kompakta folkmassan, det blir samma dragspelseffekt som i bilköerna. Sedan är det
Jag brukar komma ganska sent till starten och hamnar långt bak. Det tar väl en ca 1 minut innan man passerar startlinjen och sedan går det väldigt långsamt de första km den kompakta folkmassan, det blir samma dragspelseffekt som i bilköerna. Sedan är det
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 15:24När jag sprang så fick man inte chiptider, så stod man långt bak så tappade man 1 minut bara genom att stå stilla. Längst fram i 1C var det ca 15s innan jag passerade startlinjen.
När jag sprang så fick man inte chiptider, så stod man långt bak så tappade man 1 minut bara genom att stå stilla. Längst fram i 1C var det ca 15s innan jag passerade startlinjen.
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 17:22Man skulle få "ytterligare information" när man hämtade ut tshirten och chipet, det gjorde inte jag. Har jag missat något eller behöver jag inte bry mig mer än att komma dit i tid med tröja/startgrupp och chip på mig?
Man skulle få "ytterligare information" när man hämtade ut tshirten och chipet, det gjorde inte jag. Har jag missat något eller behöver jag inte bry mig mer än att komma dit i tid med tröja/startgrupp och chip på mig?
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 17:37Jag fick inte heller nån ytterligare information, om man inte räknar info om att det i år är en klisterlapp med startgruppens nummer som man skall klistra på tröjan.
Jag fick inte heller nån ytterligare information, om man inte räknar info om att det i år är en klisterlapp med startgruppens nummer som man skall klistra på tröjan.
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 17:38du har inte missat något
du har inte missat något
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 19:15Ajajaj, jag fick en stressfraktur på vänster ben och har inte kunnat kuta på flera veckor. Nu var jag ute på en riktig kortis i tisdags (10 min löpning på mjukt underlag) och det kändes bra (inte ont alls). Så då bestämde jag mig för att hämta ut tröjan i
Ajajaj, jag fick en stressfraktur på vänster ben och har inte kunnat kuta på flera veckor. Nu var jag ute på en riktig kortis i tisdags (10 min löpning på mjukt underlag) och det kändes bra (inte ont alls). Så då bestämde jag mig för att hämta ut tröjan i
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 21:03Mia: Skulle förvåna mig om någon vill råda dig i den frågan, det måste du nog känna efter själv.
Fast du verkar redan ha bestämt dig: "Men det känns som om det skulle vara värt det."..... 🙂
Mia: Skulle förvåna mig om någon vill råda dig i den frågan, det måste du nog känna efter själv.
Fast du verkar redan ha bestämt dig: "Men det känns som om det skulle vara värt det."..... 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 23:57Min info kom i brevet som skickades hem
Min info kom i brevet som skickades hem
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 08:50Stod där något roligt?
Stod där något roligt?
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 09:29Tja roligt och roligt vete tusan 😉
Men saker som starttid och vars man kan hitta duschar är alltid nyttigt
Tja roligt och roligt vete tusan 😉
Men saker som starttid och vars man kan hitta duschar är alltid nyttigt