Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Någon som har en aning om vilken färg det är i år ?

Tight tröja låter inte lovande, min kroppshydda är inte riktigt anpassad för tighta kläder... men fjolårets var rätt OK

Jag hoppas på spygrön.

Har ingen aning om modellen, men med tanke på att man inte fått några riktlinjer på vilka mått respektive storlek har så blir det antingen för tajt eller ett tält. Lagom händer ju inte av sig självt.

Åååå jäkla förkylning att inte ge med sig.. Vågar inte träna förrän jag är frisk, vilket verkar dröja till jul eller nåt. Fasiken. Det ska ju bli min Milloppspremiär!.. 🙁

Jenny: Nu är det bara att du vilar dig i form. 🙂

Haha, jajjemen.. Toppform på lördag då 🙂

Årets tröjfärg är grön (som tidigare skrivits i den här diskussionen).

Frågan är nu: Ska jag vila mig i form sista veckan eller satsa för fullt och bara vila ett par dagar innan loppet? (Har just haft tre veckors semester med endast två löppass (H) )

Alex: Om jag vore dig skulle jag köra något kortare, lite rappare löppass den här veckan för att få känna på lite fart. Själv får jag avstå från det pga foten, får vara glad om jag kommer runt ca 10 min långsammare än förra året. 🙁

Själv har jag just bestämt mig för att straffa benen med Xtreme Running i Ursvik på onsdagen så att de uppför sig ordentligt på lördag. Det är kanske inte den optimala uppladdningen, men jag kommer att le obekymrat vid Sofia kyrka och undra var den berykt

Upp för backen är inget problem. Det är att orka återhämta sig efteråt som är problemet (#)

FYI: Vi är tre från jobbet som ska slö-springa samma runda som förra tisdagen. Startar från Skanstull den här gången, 16:30-snåret.
PM:a mej om ni vill sällskapa.

EDIT: I morgon em. är det, alltså tis 11 aug