Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 10:14Jag och en arbetskompis ska provspringa nya banan ikväll. Jag behöver skaka loss benen efter maran i helgen, hon har aldrig sprungit en mil, så det kommer inte gå fort.
Typ 19.00 vid Zinkens IP, korvkiosken.
PM:a mej eller skriv här om ni tänker dyka upp
Jag och en arbetskompis ska provspringa nya banan ikväll. Jag behöver skaka loss benen efter maran i helgen, hon har aldrig sprungit en mil, så det kommer inte gå fort.
Typ 19.00 vid Zinkens IP, korvkiosken.
PM:a mej eller skriv här om ni tänker dyka upp
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 14:49Lite långt för mig att åka... du får gärna återkomma med en beskrivning, det börjar närma sig nu !
Lite långt för mig att åka... du får gärna återkomma med en beskrivning, det börjar närma sig nu !
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 15:58Det här är SÅ elakt?!? Hade jag varit frisk så hade jag ju självklart åkt... Damn!
Det här är SÅ elakt?!? Hade jag varit frisk så hade jag ju självklart åkt... Damn!
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 16:08vilket tempo hade ni tänkt er?
vilket tempo hade ni tänkt er?
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 16:59Sehr langsam! Runt 7-tempo. Det är ju inne i stan också, mycket stopp för vägval och trafik och sånt.
Sehr langsam! Runt 7-tempo. Det är ju inne i stan också, mycket stopp för vägval och trafik och sånt.
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 17:13Kan vi som inte hinner testa banan innan skarpt läge få en recension gällande den nya bansträckningen? Den delen på Söder är inte mitt "hood" s a s.
Kan vi som inte hinner testa banan innan skarpt läge få en recension gällande den nya bansträckningen? Den delen på Söder är inte mitt "hood" s a s.
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 17:21Pssst.. Peter.. hur många gånger får du kalla mig för snigel och komma undan med det e g e n t l i g e n? 😉
Pssst.. Peter.. hur många gånger får du kalla mig för snigel och komma undan med det e g e n t l i g e n? 😉
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 17:33Jessie vännen, jag vet du skojar, men jag tror aldrig jag kallat dej för snigel, tvärtom så är jag full av beundran över att du börjat springa och sen att du avancerat i sån rasande fart.
/din vän
/peterP.S. Sen är det lite skillnad på att anstränga se
Jessie vännen, jag vet du skojar, men jag tror aldrig jag kallat dej för snigel, tvärtom så är jag full av beundran över att du börjat springa och sen att du avancerat i sån rasande fart.
/din vän
/peter
P.S. Sen är det lite skillnad på att anstränga se
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 18:04Nu drar jag, jag ska se om jag ser några IF Linnéaner på Zinken också 🙂
Annars är det 19.00 vid kiosken som gäller
Nu drar jag, jag ska se om jag ser några IF Linnéaner på Zinken också 🙂
Annars är det 19.00 vid kiosken som gäller
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 18:28Jag ser också fram mot en recension.
- Av nya bansträckningen alltså, inte av snigelfighten.
Jag ser också fram mot en recension.
- Av nya bansträckningen alltså, inte av snigelfighten.