Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 20:06Det var ingen dålig sänkning!
Det var ingen dålig sänkning!
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 23:31Vikten hade minskat rätt markant och träningsmängden hade ökat i samma grad, ifjol var första året jag sprang lite mer planerat och inte bara "samma runda så fort jag orkar varannan dag"
Det var dock en rätt härlig känsla att spöa lillbrorsan med nästan
Vikten hade minskat rätt markant och träningsmängden hade ökat i samma grad, ifjol var första året jag sprang lite mer planerat och inte bara "samma runda så fort jag orkar varannan dag"
Det var dock en rätt härlig känsla att spöa lillbrorsan med nästan
Quote from Funbeat user on 3 February 2009, 12:36Tomas:
2007: 62:02
2008: 51:13
2009: För att hålla trenden, mellan 40 och 41 😉
Tomas:
2007: 62:02
2008: 51:13
2009: För att hålla trenden, mellan 40 och 41 😉
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 08:51Då är jag anmäld. Första loppet sedan minimarathon för 10+ år sedan. (t+)
Då är jag anmäld. Första loppet sedan minimarathon för 10+ år sedan. (t+)
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 12:27Krockar som vanligt med Sundbyholmstriaden. Känns lite väl optimistiskt att tro att man ska klara att maxa milen två ggr på en dag 😀
Krockar som vanligt med Sundbyholmstriaden. Känns lite väl optimistiskt att tro att man ska klara att maxa milen två ggr på en dag 😀
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 14:16Jag ska springa för första gången. Kul! Har blivit utmanad av en fd kampsportare på 90-kilo..... Som dessutom bestämt att vi ska under 45min.... Nå´t att bita i. Det blir till att öka tempot lite i kväll....!!
Jag ska springa för första gången. Kul! Har blivit utmanad av en fd kampsportare på 90-kilo..... Som dessutom bestämt att vi ska under 45min.... Nå´t att bita i. Det blir till att öka tempot lite i kväll....!!
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 14:21Jag ska också springa, för andra året! Det var hur kul som helst verkligen! Härlig stämning och glada människor. I år ska jag förbätta min midnattsloppstid också 🙂
Jag håller på att peppa alla jag känner att springa också. Har i alla fall fått med mig tv
Jag ska också springa, för andra året! Det var hur kul som helst verkligen! Härlig stämning och glada människor. I år ska jag förbätta min midnattsloppstid också 🙂
Jag håller på att peppa alla jag känner att springa också. Har i alla fall fått med mig tv
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 23:12Min pappa anmälde sig själv + mig + min lillebror som en 60 års-present till honom själv. Så vi kommer ställa upp alla tre. 🙂 Blir mitt första midnattslopp. Misstänker att det kan vara trångt så jag ska försöka skruva ned mina förväntningar på pers, äve
Min pappa anmälde sig själv + mig + min lillebror som en 60 års-present till honom själv. Så vi kommer ställa upp alla tre. 🙂 Blir mitt första midnattslopp. Misstänker att det kan vara trångt så jag ska försöka skruva ned mina förväntningar på pers, äve
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 23:16Fast jag verkar förresten ha någon förbannelse vilandes över mig när det gäller Stockholmslopp. Har försökt springa två lopp i Stockholm tidigare och båda dessa gånger var jag tvungen att dra mig ur pga skada/sjukdom. Tror dessutom det är de enda två lopp
Fast jag verkar förresten ha någon förbannelse vilandes över mig när det gäller Stockholmslopp. Har försökt springa två lopp i Stockholm tidigare och båda dessa gånger var jag tvungen att dra mig ur pga skada/sjukdom. Tror dessutom det är de enda två lopp
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 23:36Hur trångt det är på Midnattsloppet beror mycket på vilken startgrupp du springer ifrån...
2007 sprang jag första gången och då från Grupp 5 och det var i princip omöjligt att springa första 2-3km.
Ifjol sprang jag från Grupp 3 och det var väsentligt m
Hur trångt det är på Midnattsloppet beror mycket på vilken startgrupp du springer ifrån...
2007 sprang jag första gången och då från Grupp 5 och det var i princip omöjligt att springa första 2-3km.
Ifjol sprang jag från Grupp 3 och det var väsentligt m