Quote from Guest on 18 December 2012, 16:16Runday hjälper dig att klara din drömgräns på milen under 40 eller 45 min under januari-mars 2013. Läs mer om satsningen här:
http://www.runday.se/breaking-your-limits/Tidsprogram hittar du här:
http://www.runday.se/tidsprogram-for-breaking-your-limits/
Runday hjälper dig att klara din drömgräns på milen under 40 eller 45 min under januari-mars 2013. Läs mer om satsningen här:
Tidsprogram hittar du här:
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 16:262000 kronor per minut alltså (från kvalgränsen till gruppen 43 resp 48 minuter). Någon som vill anlita mig som marathoncoach? Jag kan tänka mig att nöja mig med endast 1000 kr per minuts förbättring.
2000 kronor per minut alltså (från kvalgränsen till gruppen 43 resp 48 minuter). Någon som vill anlita mig som marathoncoach? Jag kan tänka mig att nöja mig med endast 1000 kr per minuts förbättring.
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 16:30Niklas, då är du alltså mer än dubbelt så dyr.
Niklas, då är du alltså mer än dubbelt så dyr.
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 17:14Kul grej men det skulle säkerligen gå lika bra att gå med i en lokal löparklubb med årlig medlemsavgift på 200kr och då ingår även årlig duschavgift i klubbstugan.
Kul grej men det skulle säkerligen gå lika bra att gå med i en lokal löparklubb med årlig medlemsavgift på 200kr och då ingår även årlig duschavgift i klubbstugan.
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 17:18Reklam?
Reklam?
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 17:35Jag köper inte era uträkningar och det baserar jag på t.ex.:
träningsprogram
11st träningsledda träningar
Föreläsningar
löparklocka med värde på 1 500 kronor
Middag
Funbeat premium
Middag
Löpanalys
m.m.Kanske inte en paketering som passar den inbi
Jag köper inte era uträkningar och det baserar jag på t.ex.:
träningsprogram
11st träningsledda träningar
Föreläsningar
löparklocka med värde på 1 500 kronor
Middag
Funbeat premium
Middag
Löpanalys
m.m.
Kanske inte en paketering som passar den inbi
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 17:42Tydligen får man också farthållare på Premiärmilen.
Tydligen får man också farthållare på Premiärmilen.
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 17:47Och anmälningsavgift till premiärmilen!
Jag vill inte värdera om paketeringen är bra eller dålig, det är upp till var person att bedömma. Men att börja splitta ner detta per vunnen minut känns inte direkt konstruktivt, och kan t.om. förstöra för persone
Och anmälningsavgift till premiärmilen!
Jag vill inte värdera om paketeringen är bra eller dålig, det är upp till var person att bedömma. Men att börja splitta ner detta per vunnen minut känns inte direkt konstruktivt, och kan t.om. förstöra för persone
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 17:54Håller med! Det här är ju inte heller något svart vänsterstopp i fickan på en privatperson. Klart dom ska ha vinst för jobbet, även efter skatt etc. Priset är väl som tio pt-timmar ungefär.
Håller med! Det här är ju inte heller något svart vänsterstopp i fickan på en privatperson. Klart dom ska ha vinst för jobbet, även efter skatt etc. Priset är väl som tio pt-timmar ungefär.
Quote from Funbeat user on 18 December 2012, 18:00Men kan man motstå detta..leende smala "vältränade" människor i dom mest sportiga kläderna som Krossar drömgränser efter drömgränser..med Alltid ett leende:)
Men kan man motstå detta..leende smala "vältränade" människor i dom mest sportiga kläderna som Krossar drömgränser efter drömgränser..med Alltid ett leende:)