Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMilen under 40 eller 45?
You need to log in to create posts and topics.

12

I det priset förutsätter jag att resa från och till Jönköping (där jag bor) ingår!? 😉

Gå med i en löparklubb så får du det mesta, men för 200-300 kr istället.

Det är väl ett jättetrevligt initiativ som säkert har krävt (och kommer att kräva) tid och engagemang från de som håller i det att rådda ihop.

Självklart ska man väl inte okritiskt svälja alla erbjudanden som finns med hull och hår - men vill man inte v

Runday arrangerar ju faktiskt gratis träning sedan några år tillbaka så jag har lite svårt att se dom som profitörer. Har tyvärr bara kunnat vara med på en träning (för över ett år sen) men det var väldigt bra och givande. Och, som sagt, kostade inte ett

Gå med i en klubb, eller skriv ut ett av de otaliga program som finns på nätet.
Ett exempel är time to runs program som finns här:

Training towards a sub 40 minute 10K

Se till att ha en period av sammanhängande grundträning (distans) innan

Jag tycker det är ett kul initiativ. Jämfört med div PT-upplägg på tex SATS skulle jag snarast kalla det prisvärt. Visst kan man (jag ska ;)) fixa sub40 själv men att hoppa på det här lär ge eld i baken (inte minst det faktum att man faktiskt betalat för

Jag har klarat sub40 på egen hand. Men jag har också tränat med Runday sen starten (våren 2011). Den kvalitet, pepp, engagemang och glädje måndagsträningarna har gett mig är värt varenda investerad minut. Även om jag knåpat ihop mitt sub40-program själv k

12