Quote from Guest on 5 April 2011, 19:24Den 5 juni 2011 skriver vi historia genom att tillsammans springa en mil genom Solna för att förbättra vår miljö. Banan sträcker sig från Skytteholmsparkens vackra ekar till den natursköna Råstasjön. En bana som gjord för att slå rekord – både för din häl
Den 5 juni 2011 skriver vi historia genom att tillsammans springa en mil genom Solna för att förbättra vår miljö. Banan sträcker sig från Skytteholmsparkens vackra ekar till den natursköna Råstasjön. En bana som gjord för att slå rekord – både för din häl
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 19:34Kom och spring 10 km Miljösprång den 5 juni!
Miljösprånget går av stapeln den 5 juni i Skytteholmsparken! Det kommer bli en
färgsprakande motionsfest för miljön! Kom! Kom! KOM!
Kom och spring 10 km Miljösprång den 5 juni!
Miljösprånget går av stapeln den 5 juni i Skytteholmsparken! Det kommer bli en
färgsprakande motionsfest för miljön! Kom! Kom! KOM!
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 13:00Gå in på vår eminenta webbplats www.miljospranget.se och titta in banan och läs mer om Naturskyddsföreningens miljöprojekt!
Gå in på vår eminenta webbplats http://www.miljospranget.se och titta in banan och läs mer om Naturskyddsföreningens miljöprojekt!
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 13:33Kommer det gå att efteranmäla sig på plats?
Kommer det gå att efteranmäla sig på plats?
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 09:50Ja, det kommer att gå att efteranmäla sig på plats. Men helst ser vi att du anmäler dig i förväg då det kostar mer och det blir mer arbete.
Vet du inte om du kan?
Ja, det kommer att gå att efteranmäla sig på plats. Men helst ser vi att du anmäler dig i förväg då det kostar mer och det blir mer arbete.
Vet du inte om du kan?
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 11:07Precis Andreas, jag vet inte om jag är i stan då. Är jag det vill jag absolut springa - men jag lär inte veta det förrän någon dag innan.
Precis Andreas, jag vet inte om jag är i stan då. Är jag det vill jag absolut springa - men jag lär inte veta det förrän någon dag innan.
Quote from paceUP! on 8 April 2011, 11:39självklart ska ett lopp på hemmaplan springas! med reservation om jag fortfarande kan springa efter sthlm marathon 🙂
självklart ska ett lopp på hemmaplan springas! med reservation om jag fortfarande kan springa efter sthlm marathon 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 10:59Hoppas du kan! Det kommer vara sista loppet innan sommaren, förhoppningsvis varmt och riktigt skönt. Som sagt det kommer gå att efteranmäla sig på plats.
Mats! Du kan se det som nedvarvning från Stockhoms Maran. Jag ska också springa Sthlm Maran! suppor
Hoppas du kan! Det kommer vara sista loppet innan sommaren, förhoppningsvis varmt och riktigt skönt. Som sagt det kommer gå att efteranmäla sig på plats.
Mats! Du kan se det som nedvarvning från Stockhoms Maran. Jag ska också springa Sthlm Maran! suppor
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 13:32Det kommer hända mycket i Skytteholmsparken den 5 juni där både start, varvning 4km, vattenstationer och målgång kommer att vara. Vi kommer att ha riktigt duktiga naprapater i tjänst för alla miljösprångare för efterfrågad behandling! 😀
Det kommer hända mycket i Skytteholmsparken den 5 juni där både start, varvning 4km, vattenstationer och målgång kommer att vara. Vi kommer att ha riktigt duktiga naprapater i tjänst för alla miljösprångare för efterfrågad behandling! 😀
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 00:0110 000 meter för miljön i Solna. Alla är välkomna.
10 000 meter för miljön i Solna. Alla är välkomna.