Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 14:24Vi blir fler och fler som ska springa för miljön den 5 juni! bjud in kompisar och gilla oss på facebook!
Vi blir fler och fler som ska springa för miljön den 5 juni! bjud in kompisar och gilla oss på facebook!
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 14:34Ställer mina frågor här också, jag mailade för flera timmar sen 😉
"Eftersom det är veckan efter Stockholm Marathon känns det ganska relevant att undra vilken maxtid ni har på loppet, den veckan kommer man nog inte vara den snabbaste av illrarna om man s
Ställer mina frågor här också, jag mailade för flera timmar sen 😉
"Eftersom det är veckan efter Stockholm Marathon känns det ganska relevant att undra vilken maxtid ni har på loppet, den veckan kommer man nog inte vara den snabbaste av illrarna om man s
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 10:53Hej Annica!
Kul att du tycker det är ett bra initiativ! Bor du i Solna?
Vi har hyrt Skytteholmsskolans gymnastiksal, som ligger alldeles intill Skytteholmsparken, där kommer det finnas möjlighet att byta om och duscha. I gymnastiksalen kommer du även ku
Hej Annica!
Kul att du tycker det är ett bra initiativ! Bor du i Solna?
Vi har hyrt Skytteholmsskolans gymnastiksal, som ligger alldeles intill Skytteholmsparken, där kommer det finnas möjlighet att byta om och duscha. I gymnastiksalen kommer du även ku
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 10:59Egentligen är min enda anknytning till Solna att jag springer ganska mycket runt t ex Råstasjön och i de krokarna men det är en bra idé, och såna förtjänar att premieras 🙂
Däremot är jag inte övertygad om att det blir så mycket fart i benen, men ett st
Egentligen är min enda anknytning till Solna att jag springer ganska mycket runt t ex Råstasjön och i de krokarna men det är en bra idé, och såna förtjänar att premieras 🙂
Däremot är jag inte övertygad om att det blir så mycket fart i benen, men ett st
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 12:29Ja Råstasjön är fina löpmarker, springer själv mycket där då jag bor i närheten. Ja det som är tanken, ge tillbaka till där man lagt löpgrunden..sen förtjänar Solna ett bra motionslopp!
Vi har satt en maxtid på 4 timmar för att ta sig runt banan, borde r
Ja Råstasjön är fina löpmarker, springer själv mycket där då jag bor i närheten. Ja det som är tanken, ge tillbaka till där man lagt löpgrunden..sen förtjänar Solna ett bra motionslopp!
Vi har satt en maxtid på 4 timmar för att ta sig runt banan, borde r
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 12:47Till och med för mig! 😀
Till och med för mig! 😀
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 13:29Tänkte att det kanske skulle räcka 😉 4 timmar kan man stanna och njuta av utsikt och den vackra naturen längst med visa delar av banan 😀
Det kommer en väldigt speciell gäst och springer för miljön, berättar mer om det senare..
Tänkte att det kanske skulle räcka 😉 4 timmar kan man stanna och njuta av utsikt och den vackra naturen längst med visa delar av banan 😀
Det kommer en väldigt speciell gäst och springer för miljön, berättar mer om det senare..
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 13:38Är det på Dalvägen banan går från Råstasjön och upp till Solna station? Den backen är en liten goding om man är trött i benen. (H) Fast sedan rullar det ju på skönt neråt till mål.
Är det på Dalvägen banan går från Råstasjön och upp till Solna station? Den backen är en liten goding om man är trött i benen. (H) Fast sedan rullar det ju på skönt neråt till mål.
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 14:40Ja korrekt det är Dalvägen, strax intill nya Swedbank stadionbygget, en lagom lång backe innan man får efterlängtad nedförsbacke. Bra att ha den i ett tråkigt industriområde så att man liksom kan koncentrera sig 100 % på backen.. 😉
Ja korrekt det är Dalvägen, strax intill nya Swedbank stadionbygget, en lagom lång backe innan man får efterlängtad nedförsbacke. Bra att ha den i ett tråkigt industriområde så att man liksom kan koncentrera sig 100 % på backen.. 😉
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 19:2043 dagar kvar
43 dagar kvar