Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vi blir fler och fler som ska springa för miljön den 5 juni! bjud in kompisar och gilla oss på facebook!

Ställer mina frågor här också, jag mailade för flera timmar sen 😉

"Eftersom det är veckan efter Stockholm Marathon känns det ganska relevant att undra vilken maxtid ni har på loppet, den veckan kommer man nog inte vara den snabbaste av illrarna om man s

Hej Annica!

Kul att du tycker det är ett bra initiativ! Bor du i Solna?

Vi har hyrt Skytteholmsskolans gymnastiksal, som ligger alldeles intill Skytteholmsparken, där kommer det finnas möjlighet att byta om och duscha. I gymnastiksalen kommer du även ku

Egentligen är min enda anknytning till Solna att jag springer ganska mycket runt t ex Råstasjön och i de krokarna men det är en bra idé, och såna förtjänar att premieras 🙂

Däremot är jag inte övertygad om att det blir så mycket fart i benen, men ett st

Ja Råstasjön är fina löpmarker, springer själv mycket där då jag bor i närheten. Ja det som är tanken, ge tillbaka till där man lagt löpgrunden..sen förtjänar Solna ett bra motionslopp!

Vi har satt en maxtid på 4 timmar för att ta sig runt banan, borde r

Till och med för mig! 😀

Tänkte att det kanske skulle räcka 😉 4 timmar kan man stanna och njuta av utsikt och den vackra naturen längst med visa delar av banan 😀

Det kommer en väldigt speciell gäst och springer för miljön, berättar mer om det senare..

Är det på Dalvägen banan går från Råstasjön och upp till Solna station? Den backen är en liten goding om man är trött i benen. (H) Fast sedan rullar det ju på skönt neråt till mål.

Ja korrekt det är Dalvägen, strax intill nya Swedbank stadionbygget, en lagom lång backe innan man får efterlängtad nedförsbacke. Bra att ha den i ett tråkigt industriområde så att man liksom kan koncentrera sig 100 % på backen.. 😉

43 dagar kvar