Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 19:51Har ni sanktion från Svenska, eller Stockholms FIF? Är det kontrollmätt av leg. förbundsbanmätare?
Har ni sanktion från Svenska, eller Stockholms FIF? Är det kontrollmätt av leg. förbundsbanmätare?
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 12:08Hej Kenneth, bra input! Vi är tacksamma för alla synpunkter som kan göra Miljösprånget till en bättre löparupplevelse och till ett bättre lopp för miljön. Här kommer förhoppningsvis svar på dina frågor:
Vi vill till skillnad mot många andra miljöinitiati
Hej Kenneth, bra input! Vi är tacksamma för alla synpunkter som kan göra Miljösprånget till en bättre löparupplevelse och till ett bättre lopp för miljön. Här kommer förhoppningsvis svar på dina frågor:
Vi vill till skillnad mot många andra miljöinitiati
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 12:11Tack för svar och lycka till med loppet! 🙂
Tack för svar och lycka till med loppet! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 21:01Hej Sven,
Ursäkta för fördröjt svar, jobbat och haft mycket att göra på sistone.
Vi jobbar på för fullt att få till en sanktion så snart som möjligt. Vi tycker att det är viktigt och förstår att det är viktig fråga för många löpare och idrotten. Tyvärr
Hej Sven,
Ursäkta för fördröjt svar, jobbat och haft mycket att göra på sistone.
Vi jobbar på för fullt att få till en sanktion så snart som möjligt. Vi tycker att det är viktigt och förstår att det är viktig fråga för många löpare och idrotten. Tyvärr
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 08:36Yes! en speciell deltagare kommer och springer med oss i Miljösprånget:
Evy Palm känd från SVT:s Mästarnas mästare är nu klar för att delta i Miljösprånget den 5 juni. Evy som vunnit Göteborgsvarvet, Tjejmilen och Stockholms Marathon är en av Sveriges ge
Yes! en speciell deltagare kommer och springer med oss i Miljösprånget:
Evy Palm känd från SVT:s Mästarnas mästare är nu klar för att delta i Miljösprånget den 5 juni. Evy som vunnit Göteborgsvarvet, Tjejmilen och Stockholms Marathon är en av Sveriges ge
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 23:51Hur lång sträcka av banan är inte asfalt?
Hur lång sträcka av banan är inte asfalt?
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 14:57Hej Magnus!
Miljösprångets bana består uppskattningsvis till 75% asfalt och resten grus. De gruspartier som finns är längst med Huvudsta Strand som är en mycket fint strandparti längst med Ulvsundasjön och vid Råstasjön som är ett populärt joggingstråk i
Hej Magnus!
Miljösprångets bana består uppskattningsvis till 75% asfalt och resten grus. De gruspartier som finns är längst med Huvudsta Strand som är en mycket fint strandparti längst med Ulvsundasjön och vid Råstasjön som är ett populärt joggingstråk i
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 20:12Ok,mitt första lopp överhuvudtaget så è lite nojjig över banan då det är mycket asfalt,springer mest spår i skogen. Har dock inte fått ont i skenben elller knä de sträckor som jag ändå trampat asfalt.
Ok,mitt första lopp överhuvudtaget så è lite nojjig över banan då det är mycket asfalt,springer mest spår i skogen. Har dock inte fått ont i skenben elller knä de sträckor som jag ändå trampat asfalt.
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 13:59Ja asfalt är hårdare än grus helt klart ;). Det känner man efter ett träningspass. Jag tror inte det ska vara ett problem. Hur många gånger i veckan tränar du och hur långt?
Ja asfalt är hårdare än grus helt klart ;). Det känner man efter ett träningspass. Jag tror inte det ska vara ett problem. Hur många gånger i veckan tränar du och hur långt?
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 12:37Men jag tror inte att det är några problem så länge som träningen din sker på grus och inte på asfalt. Tycker man ska hålla sig undan att träna allt för mycket på asfalt, det sliter..
Jag ser det som den lilla tid du tävlar på asfalt, i detta fall, har
Men jag tror inte att det är några problem så länge som träningen din sker på grus och inte på asfalt. Tycker man ska hålla sig undan att träna allt för mycket på asfalt, det sliter..
Jag ser det som den lilla tid du tävlar på asfalt, i detta fall, har