Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMilstolpe!
You need to log in to create posts and topics.

Wow! Verkligen härligt att läsa! 😀

Massor med grattis till milen. Bra tid!

Grattis!

Åh, va roligt Andreas. Grattis!

Grattis!!! Och tiden är det väl inget fel på. jag har sprungit milen i 20 år och ännu inte kommit under 65 minuter, målet är <60

Grattis! Första gången är alltid den bästa. Känslan av att klara nåt man inte trodde sig själv är stor. Njut av den innan du ev jagar vidare till nästa mål

Grattis (t+) Själv har jag ett par pass kvar på träningsprogrammet som är tänkt att sluta med en mil, jag hoppas att det kommer att funka. Kanske jag kommer dit nästa vecka. Jag minns första gången jag klarade 5 km, det var förra sommaren. Plötsligt var s

Tack för stödet allihop! Jo skön känsla är det, och jag vet precis vad du menar med "komma imål med kraft kvar", men då är det ju bara att vända på det och säga "grymt! jag lyckades och har fortfarande ork kvar, det är ju helbra!"

Tänkte försöka mig på e

Stort grattis till milen Andreas, jag minns fortfarande vilken långlöpare jag kände mig som när jag sprang 10km första gången. En härlig känsla. Även om det nu är ganska många år sedan kommer jag ihåg känslan och inte minst kan jag se vilken glädje och ny

Grattis!! Jag klarade milen i våras och firade med ett blogg-inlägg på Funbeat. Idag klarade jag två mil första gången! Det är verkligen en kick att känna "I did it!" 🙂