Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vad var det som inte funkade, du har väl inte avslöjat något?

Eller tror du jag tjuvläser dina PM? (H)

Jag är inte beta-testare.

Åtminstone verkar hemlighetsmakerikedjan ha brustit i någon länk om betatestningen fortfarande anses fortgå i det fördolda.

Här har vi visst en hel tråd full med betatestare 😉 Så var det inte tänkt, men nu när någon har klurat ut länken är det inte mycket att göra åt. Vi väljer att inte lägga resurser på att spärra länken.

Däremot vill jag be er att förstå att det är just en

Jag tror det hade underlättat för alla om du sagt det *innan* du hux flux la till länken i vänstermarginalen.

Nå,det skall nog komma ett PM så småningom. Fördelen med forummodellen för återrapprotering är att man slipper raportera det alla andra har rapp

Intressant. Var någonstans dök länken upp? Kanske det är en bug i vår betatest-inställning.. Ska kolla upp det.

Jo, forum är bra om man vill informera alla. Men det är lätt att jag missar information som förmedlas i en forumtråd. Det kan ju bli lite yvig

Magnus, länken i vänstermenyn har du fått för att du är upplagd som beta-testare. Bara de som är beta-testare ser den länken.

OK, då gör vi så att vi som inte är beta-testare glömmer bort allt vi läst i den här tråden...

Det är en idé Mikael. En annan bättre idé, som nog passar alla engagerade personer i den här tråden, är att fler anmäler sig för betatest.

Meddela mig om ni vill vara med, så slipper ni glömma den här tråden =)

Något gott kom ändå ut av att länken läckte. Jag slängde mig nämligen på plånboken och signade premiunmedlemskap. Så om den nya analysen kommer om en månad så tjänade FB 29 pix på att länken läckte. 😀