Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 09:26Ett alldeles lysande initiativ! Vi gillar betatestare som betatestar betalfunktionen på riktigt, med riktiga pengar =)
Ett alldeles lysande initiativ! Vi gillar betatestare som betatestar betalfunktionen på riktigt, med riktiga pengar =)
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 11:18Jag anmälde mig också för premiummedlemsskap men inte försvann reklamen för det, varken på appen eller i burken.
Jag anmälde mig också för premiummedlemsskap men inte försvann reklamen för det, varken på appen eller i burken.
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 14:38Johan, det är bara i premium+betaläge man slipper reklamen än så länge. Vi fixar beta-läge till dig så fort vi är på plats (om några timmar).
Johan, det är bara i premium+betaläge man slipper reklamen än så länge. Vi fixar beta-läge till dig så fort vi är på plats (om några timmar).
Quote from Elias Engqvist on 29 June 2012, 18:52Michael: I det fallet heter det inte betatestare, det heter betaltestare 😉
Michael: I det fallet heter det inte betatestare, det heter betaltestare 😉
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 10:37Går det att ändra skala på axlarna i diagrammen? Vertikalaxeln verkar alltid börja på noll vilket kanske inte alltid är det bästa.
Går det att ändra skala på axlarna i diagrammen? Vertikalaxeln verkar alltid börja på noll vilket kanske inte alltid är det bästa.
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 12:13Nej, tyvärr går det ännu inte att manuellt ändra skalorna. Men jag skriver upp det i listan med önskemål.
Nej, tyvärr går det ännu inte att manuellt ändra skalorna. Men jag skriver upp det i listan med önskemål.