Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 17:20Blågel hör till en av de saker som jag har provat... I kombination och altarnativt till att tvätta bandet, skrubba bandet, spänna bandet, byta batteri i sändaren, ...
Sista Garminbandet köpte jag från Wiggle (inkl sändare, nästan samma pris som bara band
Blågel hör till en av de saker som jag har provat... I kombination och altarnativt till att tvätta bandet, skrubba bandet, spänna bandet, byta batteri i sändaren, ...
Sista Garminbandet köpte jag från Wiggle (inkl sändare, nästan samma pris som bara band
Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 21:39Om blågel inte funkar så testa med en salt sill.
Om blågel inte funkar så testa med en salt sill.
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 09:23Den höga pulsen kan annars bero på att du enligt hastighetskurvan höll 3-minutersfart en stund i början. Det blir man lite andfådd av. 😉
Jag har ingen pulsklocka men de vrickade fartmätningarna känner jag igen från min GPS (Runkeeper i mobilen). Snittfa
Den höga pulsen kan annars bero på att du enligt hastighetskurvan höll 3-minutersfart en stund i början. Det blir man lite andfådd av. 😉
Jag har ingen pulsklocka men de vrickade fartmätningarna känner jag igen från min GPS (Runkeeper i mobilen). Snittfa
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 09:34Håller med, Tomas. Min första (Sthlm) Tri, på löpningen, så drog pulsen upp till typ 186, vilket är för högt för mig och den ansträngningsnivån jag hade. Det "messade" med mitt huvud, gjorde mig lite orolig om nåt var fel. Hur mycket tid jag egentligen ta
Håller med, Tomas. Min första (Sthlm) Tri, på löpningen, så drog pulsen upp till typ 186, vilket är för högt för mig och den ansträngningsnivån jag hade. Det "messade" med mitt huvud, gjorde mig lite orolig om nåt var fel. Hur mycket tid jag egentligen ta