Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFunbeat Streak Runnersmin runda
You need to log in to create posts and topics.

jag har en 1,3km utanför dörren. den kan jag använda som både upp och nervarvning och som enda runda de dagar jag är mer död än levande.

så fort jag är frisk så kör jag

Perfekt! Skall bli spännande att se hur det faller ut. En km är så lite, det skall man bara klara! 🙂

Men vi är bara tre medlemmar! Men jag tycker det låter jättekul! Ska mäta ut en 1-km också.

Än så länge! Vi blir nog flera 🙂

Ska bli kul att se hur länge vi pallar. Tänk om det plötsligt har gått tio år, ba (H)

4 medlemmar nu faktiskt... 🙂

EDIT: Åh herregud, vad har jag gett mig in på?

Det vore så fränt, en, för mig helt spontan grej, och så har det gått 10 år som jag har sprungit varje dag! Wow!
Jag dessutom just idag fått hem Maffetone-boken och beställt en Garmin Forerunner så det är springa som gäller (eller jogga för att vara petig

Nu är vi 7! Jag måste dock säga att jag fortfarande är lite skeptisk, men jag ger det en månad så får vi se! Man vill ju inte förstöra gruppmålet, så det är bara att springa på. Men vi börja alltså 1 oktober?

Kanon Emelie!

Ja, det första officiella gruppmålet börjar räknas från 1 oktober. Men det är fritt fram att börja närsomhelst fram till dess!

Om önskemål finns kan jag lägga upp ett mini-gruppmål för de sista dagarna i september. I så fall är det bra om

Jag har som sagt redan börjat, men det är mer för min egen skull, så du behöver inte göra något gruppmål för min skull i alla fall.

Nu är vi 8. Och jag hade redan börjat i tisdags utan att veta om det. Efter en efterhängsen hälsenessmärta har jag pausat och börjar nu så smått rulla igen. 1,6 per dag ska ju gå utan problem så det får bli en tur idag också fast det inte låg i planen.
V