Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 20:15A men va fan, nu hoppar jag med. 🙂
Höll mig i flera timmar - men nu är det kört. Får göra ett försök i alla fall. Min träningsfria dag får jag väl springa till nån t-bana som ligger längre bort eller nåt sånt..... 😀
A men va fan, nu hoppar jag med. 🙂
Höll mig i flera timmar - men nu är det kört. Får göra ett försök i alla fall. Min träningsfria dag får jag väl springa till nån t-bana som ligger längre bort eller nåt sånt..... 😀
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 20:44jag har precis överlevt en megaförkylning
så jag hänger på från och med måndag 😀stenhårt och jag är kontrollfaschist så
detta är ju perfekt eller inte.....:-)
jag har precis överlevt en megaförkylning
så jag hänger på från och med måndag 😀
stenhårt och jag är kontrollfaschist så
detta är ju perfekt eller inte.....:-)
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 22:05okej nu har jag surfat runt på internet i nästan en timmar... något med detta tilltalar mig på ett nästan läskigt sätt. Jag börjar 1 november. Detta blir intressant, hoppas på förståelse av omvärlden.
okej nu har jag surfat runt på internet i nästan en timmar... något med detta tilltalar mig på ett nästan läskigt sätt. Jag börjar 1 november. Detta blir intressant, hoppas på förståelse av omvärlden.
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 22:54Amelie, du är välkommen, och åtminstone här har vi full förståelse 🙂
Amelie, du är välkommen, och åtminstone här har vi full förståelse 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 22:55Välkommen, det är en annorlunda upplevelse och till absolut största delen störtkul.
Välkommen, det är en annorlunda upplevelse och till absolut största delen störtkul.