Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 12:49Morgonmodellen lät inte så dum. Hunden skulle ju dessutom bli överlycklig över en förlängd morgonpromenad och då tar det inte ens nån extratid (knappt)...:D
Morgonmodellen lät inte så dum. Hunden skulle ju dessutom bli överlycklig över en förlängd morgonpromenad och då tar det inte ens nån extratid (knappt)...:D
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 12:50Vad kul Peter! Shit, det blir ett bra gäng det här 🙂
Vad kul Peter! Shit, det blir ett bra gäng det här 🙂
Quote from Lotta Lindström on 26 September 2008, 14:55Men hur gör man om man är sjuk? Jag vet inte hur ni fungerar men har jag grader feber så blir jag ofta totaldäckad och tar mig knappt ut i köket.
Men hur gör man om man är sjuk? Jag vet inte hur ni fungerar men har jag grader feber så blir jag ofta totaldäckad och tar mig knappt ut i köket.
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 15:10Sara: jag vet inte!
Men som jag skrev på löparforumet så påstår de som håller på med detta seriöst att de mår bättre av att röra sig lite än att inte göra något alls. Har själv varit tokförkyld den här veckan men mått bra av att ge mig ut en liten prome
Sara: jag vet inte!
Men som jag skrev på löparforumet så påstår de som håller på med detta seriöst att de mår bättre av att röra sig lite än att inte göra något alls. Har själv varit tokförkyld den här veckan men mått bra av att ge mig ut en liten prome
Quote from Lotta Lindström on 26 September 2008, 15:22>och förhoppningsvis blir vi inte sjuka alls!
Typ den gamla devisen "ett äpple om dagen håller doktorn borta" eller nåt... 🙂
EDIT: Nu lovar jag sluta oroa mig och ta det som det kommer.
>och förhoppningsvis blir vi inte sjuka alls!
Typ den gamla devisen "ett äpple om dagen håller doktorn borta" eller nåt... 🙂
EDIT: Nu lovar jag sluta oroa mig och ta det som det kommer.
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 15:32Precis Sara, vi skall bli kaxiga gamla tanter och gubbar som skrockar och säger att vi minsann sprungit varenda dag sedan 2008 och aaaaaldrig varit sjuka under alla dessa år 😉
Precis Sara, vi skall bli kaxiga gamla tanter och gubbar som skrockar och säger att vi minsann sprungit varenda dag sedan 2008 och aaaaaldrig varit sjuka under alla dessa år 😉
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 18:10tutar i mig echinagard nu för att bli redo tills den första.
är jag inte bra då så går jag tillfälligt ur gruppen och återkommer i november.annars kan vi ha lite vadslagning om hur långtid min första kilometer sen i juli kommer att ta.
10 minuter i h
tutar i mig echinagard nu för att bli redo tills den första.
är jag inte bra då så går jag tillfälligt ur gruppen och återkommer i november.
annars kan vi ha lite vadslagning om hur långtid min första kilometer sen i juli kommer att ta.
10 minuter i h
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 18:40Jag vill minnas att du har svårt att springa i annan hastighet än fyraminuterstempo så som admin av denna grupp BEORDRAR jag dig härmed till hastempo, ve dig Jes om du springer snabbare än nio minuter per kilometer! 😉
Jag vill minnas att du har svårt att springa i annan hastighet än fyraminuterstempo så som admin av denna grupp BEORDRAR jag dig härmed till hastempo, ve dig Jes om du springer snabbare än nio minuter per kilometer! 😉
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 18:48men minns också att jag aldrig höll tekniken mer än 800 meter som bäst. och utan teknik ingen löpning för mig.
jag har efter tukt och slit lyckats få et bekvämlighetstempo på 6min/km.
men det va länge sedan nu 😀
9 min tempo måste jag nog hålla för att in
men minns också att jag aldrig höll tekniken mer än 800 meter som bäst. och utan teknik ingen löpning för mig.
jag har efter tukt och slit lyckats få et bekvämlighetstempo på 6min/km.
men det va länge sedan nu 😀
9 min tempo måste jag nog hålla för att in
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 19:50Skall göra ett försök, även om jag brukar ha minst en dag i veckan utan löpning ( där jag gör annat) så har jag hundar som måste ut och får försöka springa deras runda.
Skall göra ett försök, även om jag brukar ha minst en dag i veckan utan löpning ( där jag gör annat) så har jag hundar som måste ut och får försöka springa deras runda.