Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Du har ju Shihans dojo på södermannagatan; bara att knalla dit. 🙂

Diagrammet visar alltid 30 dagar om jag har förstått det rätt. Men där finns en annan bugg i förklaringstexten (tror jag). Jag leker ju ofta med det diagrammet, jättekul:))) men hur många dagar jag än skriver in att medelvärdet ska visas på så säger förkl

Nja, diagrammet visar det antal dagar bakåt som man anger. Det ser man på att skalan ändrar sig. Men däremot är värdet som visas alltid ett flytande medelvärde på de senaste sju dagarna oavsett om jag visar 2 eller 365 dagar i diagrammet.

Jepp, det funkar enligt Edwards beskrivning.

Va? nu fattar jag ingenting. Så här står det ju på informationen där man väljer hur många dagar man vill ha:

"Här kan du ställa in hur över hur många dagar som medelvärdet ska beräknas. För mer info, håll muspekaren över frågetecknet precis här ovanför t

Jepp, du har helt rätt. Jag testade och det fungerar som du beskrev. Det verkar som jag gjorde en egen tolkning av texten som jag tyckte det borde vara och Olle var tillräckligt förvirrad för att hålla med.

Det innebär att min kommentar om rubriken är ob

Jag tittade på beskrivningen och antingen är den inte uppdaterad eller också räknar beräkningsfunktionen fel. Av de resultat jag fått när jag ändrat antal fdagar så tror jag beskrivningen är fel.

"Diagrammet visar din träning de senaste 30 dagarna. Dagen

Ja det räcker väl med att skriva
"Diagrammet visar din träning för de senaste 30 dagarna. Dagens datum visas längst till höger. Staplarna visar hur mycket du tränat en viss dag. Ytan bakom är ett glidande medelvärde för valfritt antal dagar man vill räkn