Quote from Pernilla Liljegren on 10 June 2006, 11:21Hmm..kan nog inte riktigt hålla med om orange...
Hmm..kan nog inte riktigt hålla med om orange...
Quote from Ulf Stider on 10 June 2006, 12:34Silva - å så något blått vitt och svart ovanpå då som grädde på moset 😉
Silva - å så något blått vitt och svart ovanpå då som grädde på moset 😉
Quote from Zsuzsi Zsédely on 10 June 2006, 13:08http://www.actierp.se/galleri/salen_2006/images/IMG_1297.jpg
Jag bara måste!!
Jag får sakkunning hjälp under träningslägret!!
http://www.actierp.se/galleri/salen_2006/images/IMG_1297.jpg
Jag bara måste!!
Jag får sakkunning hjälp under träningslägret!!
Quote from Emma Sjöberg on 10 June 2006, 16:38Naturligtvis Cia!!
En bild ljuger aldrig va JE?? 🙂
Naturligtvis Cia!!
En bild ljuger aldrig va JE?? 🙂
Quote from Zsuzsi Zsédely on 10 June 2006, 17:39Det tror jag inte!! Vi var ju med!!
Men en sak ska ni veta! J-E ljuger aldrig!! Inga smileys, nu snackar vi allvar!!
Det tror jag inte!! Vi var ju med!!
Men en sak ska ni veta! J-E ljuger aldrig!! Inga smileys, nu snackar vi allvar!!
Quote from Funbeat user on 10 June 2006, 19:20Men Silva, vilken av dina färger ska stå för det dåliga?
Men Silva, vilken av dina färger ska stå för det dåliga?
Quote from Emma Sjöberg on 10 June 2006, 20:08En dålig färg? Hmm... så har jag aldrig tänkt.. dessutom kombinerar jag färgerna så gott jag kan, tänk er bara en
Crescentorange, svart o vit cykel och blå/vit tröja med matchande hjälm, dessutom skor som är blåa och Silver!! Till det använder jag de han
En dålig färg? Hmm... så har jag aldrig tänkt.. dessutom kombinerar jag färgerna så gott jag kan, tänk er bara en
Crescentorange, svart o vit cykel och blå/vit tröja med matchande hjälm, dessutom skor som är blåa och Silver!! Till det använder jag de han
Quote from Funbeat user on 11 June 2006, 10:38OK jag ska hålla Madam Lila ur vägen 🙂
Rött brukar ju stå för fara och varning etc - fast det är en så fin färg ...
OK jag ska hålla Madam Lila ur vägen 🙂
Rött brukar ju stå för fara och varning etc - fast det är en så fin färg ...
Quote from Tini Kjellin on 6 July 2006, 10:45Olle, en liten "feature" jag upptäckte. När jag ändrar intervallet för det glidande medelvärdet på "Min träning de senaste 30 dagarna" till 14 dagar så hävdar rubriken fortfarande att det är 30 dagar som gäller. Det vore ju smutt om rubriken kunde hämta s
Olle, en liten "feature" jag upptäckte. När jag ändrar intervallet för det glidande medelvärdet på "Min träning de senaste 30 dagarna" till 14 dagar så hävdar rubriken fortfarande att det är 30 dagar som gäller. Det vore ju smutt om rubriken kunde hämta s
Quote from Funbeat user on 6 July 2006, 16:41Noterat!
För väl se hur det går med kamrateträningen... 🙂
Noterat!
För väl se hur det går med kamrateträningen... 🙂