Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag tycker tvärtom, det är jätteskönt att slippa den värdering som ligger i rött/grönt på förstasidan. Som det är nu kan jag hålla koll själv, jag vet ungefär vilka värden jag brukar ligga på och kan jämföra, samtidigt som inte alls färgas illrött av att

Jag kom på hur jag skulle göra för att få röda/gröna staplar för varje vecka. Jag valde ett mål för hela år 2006 och så valde jag "varje vecka" under rubriken "frekvens". Då får man olika staplar för varje vecka.
Tack för tipset.

japp, jag satte mitt mål till dec 2007 så finns det ett tag! Sätt upp per månad och år med, så att du riktigt kan gotta dig i dessa röda och gröna staplar, det gör jag! 😉

det ahr alltid varit min favvo på dessa sajter, detta tittande på röda och gröna

På ett sätt känns det rätt skönt att inte ha dagsstaplar, det blir nästan att man känner att man måste stressa varje dag och glömmer vilan, eller inte kan vila när man vilar ... men det är ju jag det. Fast just nu blir det mkt vila 🙁

just nu blir det mkt träningsvärk.... Gav mig på sambons hantlar för att styrketräna utan att behöva gå in i ett svettigt gym såhär på sommaren. Hjälp vad ont jag fick första gången!

Jag saknar också "rullande ackumulerad träning"-diagrammet! men jag tror inte att Olle vill att denna sidan ska vara en kopia av piggelin, så vi behöver ett annat diagram i stället!

Släpploss kreativiteten så kanske någon kommer på en variant som Olle v

Evely: ja, att utöka det glidande medelvärdet är en tanke. Man skulle kunna välja själv om man vill ha det på 7 eller 30 dagar, eller ngt annat. Ungefär som med målen. Frågan är ju bara hur det blir när man börjar. Då har man inget att räkna ut ett medelv

Så länge inte algoritmen försöker DELA med noll så går det bra, om det är i början och eller du haft uppehåll och man ska räkna ut medelvärdet för sju dagar så blir det noll eller nästan noll, inga problem.
Försöker du däremot räkna ut medelvärdet för no

Lingling: Du skriver "På ett sätt känns det rätt skönt att inte ha dagsstaplar, det blir nästan att man känner att man måste stressa varje dag och glömmer vilan, eller inte kan vila när man vilar ... men det är ju jag det. Fast just nu blir det mkt vila :

Man kan ju sätta sina mål för så lång period man vill, och det går alltid att lägga till ett, det tycker jag är så bra; Jag kan ha ett separat mål för cykling och ett för gympapass, eller simning eller vad jag kommer på. Sätta ett sommarmål och ett för vi