Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej.
Blir fortfarande inte riktigt klok på staplarna på framsidan (Min träning de senaste 30 dagarna).
Det står i info-texten att "Ytan är röd om du är under 25 minuter per dag i snitt och grön om du ligger över."

Mina staplar är endast blå, blå, blå, me

Samma sak för mig. Förstår ingenting... Och på översikten av träningen så örjar kalendern med 1 Maj även om jag ändrar så hoppar den tillbaks till 1 maj. Ska försöka hitta nåt svar

"Mina staplar är endast blå, blå, blå, "
... och det ska de vara eller hur? Det står att staplarna ska vara blåa,

"...med mörkblått medelvärde bakom"
Den är inte av samma blå som staplarna .... mer turkos skulle jag säga, och vissa uppleva turkos som gr

Ja, men grönt då? Jag ligger ju inte på 25 minuter varje dag, jag har ju ingen rak kurva direkt. Något är galet, det måste det vara?

Åsa: Jag kikade på din träning.
Du har tränat 1738 minuter under de senaste 30 dagar.
En snitt på nästan 58 minuter per dag ....

fast jag tror inte den funktionen fungerar, det är inte första gången det tas upp. Jag frågade om den förut med, men ännu inte fått svar kring hur och om den funkar.

Den säger mig ingenting iaf, hittar ingen bra användning för den.

Nu har jag uppdaterat texten så att förklarar vad som egentligen visas...

"Diagrammet visar din träning de senaste 30 dagarna. Dagens datum visas längst till höger. Staplarna visar hur mycket du tränat just den dagen. Ytan bakom är glidande medelvärde fö

Olle:
Så det är en något bättre utvecklat variant av de grön/röda staplarna som fanns på Piggelin? Två diagram i ett!!

Japp, exakt!

Ok, tack. Egentligen är det ju en bagatell, men när det står att det ska visas rött och grönt, och det sen inte gör det, undrar man ju om det bara är hos mig det är fel? Men nu vet jag. Tack Olle!