Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Saknar ju fortfarande de gröna och röda staplarna, men nu är ju iallafall inte texten missvisande. Kunde man kanske ha staplarna i röd och grön färg som på Piggelin och fortfarande ha kvar den ytan bakom som visar snitt/7 dagar?

Håller med Åsa, jag saknar verkligen de röda/gröna staplarna, idag säger inte grafen mig något, jag vill veta vilken/vilka dagar jag uppnådde det mål jag har satt upp. Jag vill kunna välja vilket mål jag skall mäta det mot alternativ att alla får ta och s

Bea satte ord på de tankar jag ej klarade av att få ord på. Håller med Bea med andra ord *ler*.

Fast går du in på listan med dina mål så får du gröna och röda staplar på allihop. Även om de inte är med datum. Tycker de fungerar rätt bra.

ja för mig är de staplarna toppen, använder dm nu istället, men de mäter de ml jag sätter upp dvs i mitt fall veckovis, månadsvis och årsvis.

om man ligger på gränsne och behöver en spark i baken är de röda gröna på piggis bättre. för de som kollar andra

Linling:
Var menar du då? På den sidan där jag kan se alla mina mål (uppradade under varandra) så ser jag en röd liggande stapel på höger sida,,är det den du menar? Isåfall tycker jag inte att den ger mig det jag behöver,,,vill gärna ha staplar dag för da

Minamålstolpar ger inte alls samma sak, jag vill kunna se min form på ett bättre sätt. På piggelin ser jag snabbt när jag varit lat/sjuk och så ser jag när jag börjar komma över till lite för mycket träning. Här får jag helt enkelt inte den feedback som j

Åsa, den röda stapeln blir grön när du uppnått det mål den representerar, och målen kan ju sättas per vecka, så även om det inte blir en stapel per dag kan du ha en veckostapel t ex som blir grön när du ligger rätt.

Hur gör jag för att sätta mål per vecka och ändå inte behöva gå in och skriva nytt varje vecka? Klickar jag i annorlunda på avstämmningsrutan eller?

Målen har ett start- och slutdatum, det skapas nya rader efterhand som tiden går, du behöver inte göra något.