Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ypperliga rapporter Raymond, tack! (t+) Man måste bara komma ihåg att sortera bort "träningsformerna" Skada och Sjukdom från rapporten, om man använder dem, för annars får man missvisande resultat.

Jenny: Är det så att du bytt namn på träningsprylarna nyligen. (t.ex. för att få med Löparskor i namnet)

Jag testade lite, och verkar ha problem med rapporter på utrustning som bytt namn. De verkar gå på det gamla namnet och inte det nya.

Nope. Har inte bytt namn på något nyligen.

Erik Arnström: "Innan kunde man ha staplar, och ett glidande medelvärde som linje ovanpå, i samma diagram. Går det att få till nu?"

Den möjligheten är borttagen. Du måste göra det i två separata diagram. Synd!

Är det inte en bugg så vill jag nog få höra en förklaring på hur matriserna fungerar, för då har jag inte förstått logiken bakom. Jag misstänker att någon som är en jävel på Excel redan har klurat ut det där för länge sedan! 😉

Det är helt klart en bugg. Det verkar inte fungera att ha kategorier: utrustning och samtidigt filtrera på utrustning - innehåller - löparskor. Däremot fungerar det att filtrera bort utrustning med t.ex. filtrering utrustning - innehåller inte - löparskor

Hmm! Att jag inte tänkte på att testa det! Tack! 😀

Nu har vi rättat till en bugg som gjorde att man inte kunde filtrera på Utrustning om man hade valt något i Dela upp i serier, enligt rapporten ovan.

Perfekt! Funkar klockish! Tack! 🙂

Hmm. Förlåt mig, Olle, men kommaseparerade ord verkar inte fungera i filtreringen:

http://www.funbeat.se/l/epbW