Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 13:30Jodå, det funkar om du tar bort mellanslagen.
Jodå, det funkar om du tar bort mellanslagen.
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 14:19Aha. Tack!
Aha. Tack!
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 14:39"Visa i lista" går det att få senaste datumet överst? välja sortering Stigande Fallande per kolumn. Tycker eg. samma sak om kalendern varför ska man scrolla ner till i dag.
Tycker det verkar vara så med alla rapporter man kan välja gruppering och serier m
"Visa i lista" går det att få senaste datumet överst? välja sortering Stigande Fallande per kolumn. Tycker eg. samma sak om kalendern varför ska man scrolla ner till i dag.
Tycker det verkar vara så med alla rapporter man kan välja gruppering och serier m
Quote from Lena O on 24 August 2012, 14:55manga stora bolag anvande sig av 4 - 4 - 5, 4 - 4 - 5 rakt igenom aret.
Jan = 4 v, feb = 4 v, mars = 5 v etc
manga stora bolag anvande sig av 4 - 4 - 5, 4 - 4 - 5 rakt igenom aret.
Jan = 4 v, feb = 4 v, mars = 5 v etc
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 13:49Veckan i rapportfunktionen början på söndag. Varför?
http://www.funbeat.se/l/ephC
Veckan i rapportfunktionen början på söndag. Varför?
Quote from ellen olsson on 26 August 2012, 14:04Det luktar amerikansk default lång väg.
Det luktar amerikansk default lång väg.
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 14:19Jo, jag vet.
Jo, jag vet.
Quote from Fredrik Olsson on 26 August 2012, 16:07Gå till "Mina inställningar" och sedan "enheter". Där kan du ställa in om veckan ska börja med måndag eller söndag.
Gå till "Mina inställningar" och sedan "enheter". Där kan du ställa in om veckan ska börja med måndag eller söndag.
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 16:10Ja, det är inställt på måndag.
Ja, det är inställt på måndag.
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 11:42Insåg precis att datat är något missvisande p.g.a. vissa pass innehåller både uppvärmning och nedvarv (för att "skona" träningskompisarna från en massa spam i "strömmen" ) och ibland inte (t.ex. om man ville ha en tävling som ett enskilt pass för att göra
Insåg precis att datat är något missvisande p.g.a. vissa pass innehåller både uppvärmning och nedvarv (för att "skona" träningskompisarna från en massa spam i "strömmen" ) och ibland inte (t.ex. om man ville ha en tävling som ett enskilt pass för att göra