Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Den heter ""visa i lista"

Visa i lista har jag hittat men hur får jag den att visa en träningsform och för ett helt år?
/jari

Klicka på kugghjulet för inställningar så kan du filtrerar och ha dig på många sätt som inte var möjliga förr (utrustning tex).

Hittade kugghjulet. Klarar av att gruppera all slags träning men får inte fram några delsummor, dvs. hur långt har jag sprungit sammanlagt och hur mycket tid har jag lagt ner. Det var bättre förr 🙂

http://www.funbeat.se/l/epHR

Ett år och summor längst ner.

Tack för det. Inte sådär jätteenkelt men nu förstår jag principen

/Jari

Det har visst blivit så att alla pass som det står "F&S" före grupperas ihop på samma sätt som alla som det står "Löpning" före... Det är inte så bra 😉

I den gamla analysfunktionen fanns en möjlighet att visa i lista ( = tabell) och där kunde man även byta träningsform på pass. Jag hittar inte den och jag behöver den mer än någonsinn just för att kunna använda alla möjligheter att skapa bra och informati

Evely P: Ta rapporten som Erik Boge har gjort, länk ovan. Byt filter alt ta bort filtret (nu Löpning) och Rita om. Ev ändrar du istället filtret. Markera sedan de pass du vill ändra, välj ny träningsform längst ner och klicka sedan på länken Byt träningsf

Himla bra ju!

Tack för hjälpen Erik och Raymond 🙂