Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 14:42Den heter ""visa i lista"
Den heter ""visa i lista"
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 15:08Visa i lista har jag hittat men hur får jag den att visa en träningsform och för ett helt år?
/jari
Visa i lista har jag hittat men hur får jag den att visa en träningsform och för ett helt år?
/jari
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 15:15Klicka på kugghjulet för inställningar så kan du filtrerar och ha dig på många sätt som inte var möjliga förr (utrustning tex).
Klicka på kugghjulet för inställningar så kan du filtrerar och ha dig på många sätt som inte var möjliga förr (utrustning tex).
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 16:16Hittade kugghjulet. Klarar av att gruppera all slags träning men får inte fram några delsummor, dvs. hur långt har jag sprungit sammanlagt och hur mycket tid har jag lagt ner. Det var bättre förr 🙂
Hittade kugghjulet. Klarar av att gruppera all slags träning men får inte fram några delsummor, dvs. hur långt har jag sprungit sammanlagt och hur mycket tid har jag lagt ner. Det var bättre förr 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 17:20http://www.funbeat.se/l/epHR
Ett år och summor längst ner.
Ett år och summor längst ner.
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 22:22Tack för det. Inte sådär jätteenkelt men nu förstår jag principen
/Jari
Tack för det. Inte sådär jätteenkelt men nu förstår jag principen
/Jari
Quote from mårten jansson on 3 September 2012, 16:08Det har visst blivit så att alla pass som det står "F&S" före grupperas ihop på samma sätt som alla som det står "Löpning" före... Det är inte så bra 😉
Det har visst blivit så att alla pass som det står "F&S" före grupperas ihop på samma sätt som alla som det står "Löpning" före... Det är inte så bra 😉
Quote from Bjarne Lewin on 3 September 2012, 16:12I den gamla analysfunktionen fanns en möjlighet att visa i lista ( = tabell) och där kunde man även byta träningsform på pass. Jag hittar inte den och jag behöver den mer än någonsinn just för att kunna använda alla möjligheter att skapa bra och informati
I den gamla analysfunktionen fanns en möjlighet att visa i lista ( = tabell) och där kunde man även byta träningsform på pass. Jag hittar inte den och jag behöver den mer än någonsinn just för att kunna använda alla möjligheter att skapa bra och informati
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 16:50Evely P: Ta rapporten som Erik Boge har gjort, länk ovan. Byt filter alt ta bort filtret (nu Löpning) och Rita om. Ev ändrar du istället filtret. Markera sedan de pass du vill ändra, välj ny träningsform längst ner och klicka sedan på länken Byt träningsf
Evely P: Ta rapporten som Erik Boge har gjort, länk ovan. Byt filter alt ta bort filtret (nu Löpning) och Rita om. Ev ändrar du istället filtret. Markera sedan de pass du vill ändra, välj ny träningsform längst ner och klicka sedan på länken Byt träningsf
Quote from Bjarne Lewin on 3 September 2012, 18:26Himla bra ju!
Tack för hjälpen Erik och Raymond 🙂
Himla bra ju!
Tack för hjälpen Erik och Raymond 🙂