Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag retar mig lite på att man inte kan skriva vad man vill i fliknamnen (alltså layout-flikarna). Mellanslag, "/", "&", "-". Som det är nu kan man skriva ett ord. Jag vill kunna döpa fliken till t.ex. "Löpning & Styrka" eller "Löpning och styrka" eller "L

@Denize Djurfeldt Varför är inte grupperingen bra?

Dessutom är det så att alla F&S-träningsformer inte hamnar under huvudträningsformen F&S, t.ex. visas "F&S - Spincykel bas" som en egen stapel i mina diagram, istället för att räknas in i F&S-stapeln.

@Fredriuk Ljung Jag tycker ju den är jättebra när jag vill se statistik för t.ex. cykel, men jag vill inte att jympa, spinning, box, cirkelfys osv grupperas som en träningsform som heter "F&S". Helst vill jag ju kunna se cykling (som huvudgrupp) jämfört m

Denise: Då kanske du ska regga din spinning som Spinning, inte F&S-Spinning osv.
Problemet med att använda förenings- eller företagsnamn först i ´kategorin blir ju tydlig när det grupperas så!

Jo, det hade varit en lösning OM alla intensiteter som finns på F&S hade funnits utan F&S före, men det gör ju inte t.ex. cirkelfys eller intervall flex. Så antingen måste Olle lägga till de träningsformer som inte finns utan F&S också eller så måste det

@Denize Jag tränar inte pass så jag har väl egentligen ingen talan men... Tänk om man byter gym, då vore det väl bäst att komplettera träningsformerna utan gymnamnet?

Intensiteter reggar mha "Intensitet" lämpligen, inte mha "F&S"

Jag tror Denize menar aktiviteter, inte intensiteter om du ser på hennes exempel sen. Kan det vara nån fin telefon som autokorrigerat fel? 😉

Det känns ju vettigare att Olle kompletterar med Cirkelfys än att han kompletterar med SATS cirkelfys, F&S Cirke

@-AT - Eka vidare du! Det låter ännu bättre för varje gång jag hör det 😉