Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Förstår att Christer feltolkade mig... Inom F&S kallar man det just intensiteter (antar att det kommer från att man också har t.ex. bas, medel, intensiv inom olika träningsformer)... men här borde jag kallat det träningsformer 🙂

Jag tycker ju egentligen

Jag brukar alltid skriva instruktörens namn i passbeskrivningen. Är det på en annan anläggning än den vanliga kan man ju skriva det också. Det viktiga för mig är inte platsen/gymmet utan träningseffekten.

Nu har vi hamnat där att statistiken blir utefter

Vi har säkert alla lite olika sätt att se på träning, men för min del hade man nästan (!) kunnat dela upp det i "kondition"/"styrka". Med detta sagt, eftersom min nuvarande målsättning är att bli snabbare på att just springa är det naturligtvis av intress

Har letat lite i inställningarna men inte hittat detta. Finns det något sätt att ange intervall för x-axeln att alltid gälla från ett visst datum? Kanske lät obegripligt men mitt use-case är så här:

Jag vill följa min utveckling i ett linjediagram från e

@Jenny Ja, om man bara ser på träningseffekten är det givetvis inte det viktigaste hur upplägget ser ut. Men som ledare tycker jag att det är relevant att kunna leta upp pass jag gjort på andra gym eftersom jag ofta gjort dem för att inspireras i mitt ins

Denize: Aha. Jag förstår! Egentligen skulle det gå att lösa ditt problem (eller ge dig tilllgång till en fin-fin liten sök-funktion) på ett bättre sätt än såhär! Det är därför som man behöver förklara vad man vill uppnå och inte hur man önskar att den tek

Tomas: Det verkar inte gå att ha rörliga datum i diagrammen. Däremot kan du komma runt detta mha de fixa Senaste 30/60/90/180/365 dagarna.

Inte helt perfekt kanske, startdatum ändras ju också i takt med att tiden går.

Rörliga datum funkar ju iom "senaste 30" osv. Men jag vill ha semi-rörligt: fast startdatum och rörligt slutdatum.

Får ta någon av de workarounds som Henrik el. Raymond föreslår. (även om jag tycker det vore en enkel sak att fixa...)

varför inte bara väjle

välje datum och skriver in din start datum.

http://www.funbeat.se/l/ep2v

den enda du kanske måste göra är ändra slut datum varje gång du kolla.

Nja, det var just det jag inte ville. Att gå in och ändra slutdatum varje gång jag ska titta på grafen, alltså.

Inget stort problem för mig, men å andra sidan tror jag inte det är något stort jobb att föra in det heller. Borde vara fler än jag som vill h