Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 16:19En sak jag lade märke till idag och som syns i flera exempel här är att diagrammen ofta bara har en referensnivå. I mitt exempel var det i rapporten om min kroppsvikt, där bara 78kg fick en linje - så jag såg variationer men inte alls hur stora. Kan vi få
En sak jag lade märke till idag och som syns i flera exempel här är att diagrammen ofta bara har en referensnivå. I mitt exempel var det i rapporten om min kroppsvikt, där bara 78kg fick en linje - så jag såg variationer men inte alls hur stora. Kan vi få
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 20:45Ett litet önskemål (om det inte är så att jag missar det): Hade varit bra om man kunde filtrera efter de pass som registrerats som tävling. Hade möjliggjort många intressanta rapporter för mig!
Ett litet önskemål (om det inte är så att jag missar det): Hade varit bra om man kunde filtrera efter de pass som registrerats som tävling. Hade möjliggjort många intressanta rapporter för mig!
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 13:00Är helt okunnig på det här med att skapa en egen rapport om tex min "Vilopuls" jag registrerar. Skulle vilja ha ett "yt"-diagram/graf som visar något så enkelt som den vilopuls jag registrerar här på fb. Har provat och provat att göra ett eget i "blad2" m
Är helt okunnig på det här med att skapa en egen rapport om tex min "Vilopuls" jag registrerar. Skulle vilja ha ett "yt"-diagram/graf som visar något så enkelt som den vilopuls jag registrerar här på fb. Har provat och provat att göra ett eget i "blad2" m
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 13:41Du kan använda denna: http://www.funbeat.se/l/etnN
Ev berodde dina problem på filtret för genomförd/planerad, man måste ta bort det filtret för att det ska fungera.
Du visar endast din träning för träningskompisar så det går inte att testa med dina data
Du kan använda denna: http://www.funbeat.se/l/etnN
Ev berodde dina problem på filtret för genomförd/planerad, man måste ta bort det filtret för att det ska fungera.
Du visar endast din träning för träningskompisar så det går inte att testa med dina data
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 08:04jag har några 2011 och 2012 graph som jag skulle gärna behålla eller visa i en blogg.
Jag undra om det är bäste att skapa en bild den 31 dec eller om man kommer att kunna att bestämmer år för att jämnföra 2011 med 2012 istället för "detta och förra året
jag har några 2011 och 2012 graph som jag skulle gärna behålla eller visa i en blogg.
Jag undra om det är bäste att skapa en bild den 31 dec eller om man kommer att kunna att bestämmer år för att jämnföra 2011 med 2012 istället för "detta och förra året
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 09:24Om du väljer "Detta och förra året" kan du själv välja vilka datum du vill jämföra. Det går t o m att välja t ex 2010-01-01--2012-12-31 och få tre år bredvid varandra.
Du behöver alltså inte göra denna rapport just den 31 dec.
Om du väljer "Detta och förra året" kan du själv välja vilka datum du vill jämföra. Det går t o m att välja t ex 2010-01-01--2012-12-31 och få tre år bredvid varandra.
Du behöver alltså inte göra denna rapport just den 31 dec.
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 10:06va bra!
va bra!
Quote from Funbeat user on 10 December 2012, 10:29nästa fråga:
måste diagram var synlig i mina 3 blader för att var synlig till andra? nu har jag skapa tre rapport för 2011-2012 simning, cykling och löpning som jag har sparat i blad 3. så de jag har i blad två bli 2012-2013 när vi gå över till 2013.
nästa fråga:
måste diagram var synlig i mina 3 blader för att var synlig till andra? nu har jag skapa tre rapport för 2011-2012 simning, cykling och löpning som jag har sparat i blad 3. så de jag har i blad två bli 2012-2013 när vi gå över till 2013.
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 20:31Skulle vilja ha rapport i sifferformat som visar km/v i snitt som jag tränat detta året. Har letat men kan bara lyckas skapa staplar som visar varje vecka för sig eller få fram km för hela året.
Vill hålla koll på hur jag ligger mot mitt mål att snitta 1
Skulle vilja ha rapport i sifferformat som visar km/v i snitt som jag tränat detta året. Har letat men kan bara lyckas skapa staplar som visar varje vecka för sig eller få fram km för hela året.
Vill hålla koll på hur jag ligger mot mitt mål att snitta 1
Quote from Elias Engqvist on 14 March 2013, 21:27Så här menar du kanske: http://www.funbeat.se/l/ezMc
Så här menar du kanske: http://www.funbeat.se/l/ezMc