Quote from Guest on 29 June 2011, 16:44Finns det ngn racer som inte är supertajt... vill ej ha cx, Men vill ha lite bredare däck för pendlingen...
Finns det ngn racer som inte är supertajt... vill ej ha cx, Men vill ha lite bredare däck för pendlingen...
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 16:54Varför vill du ha en mindre rapp ram?
Varför vill du ha en mindre rapp ram?
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 16:55Jag måste ju bara fråga, varför inte en CX?
Jag måste ju bara fråga, varför inte en CX?
Quote from Berit Bengtson on 29 June 2011, 17:03Sådana cyklar kan vara svåra att hitta i Sverige, men kan du klara dig med 28mm däck och skärmar, för pendling så är en modell med skärmar att föredra, rekommenderar jag den modell som i UK brukar kallas Winter Training Bike (vinter innebär olika saker i
Sådana cyklar kan vara svåra att hitta i Sverige, men kan du klara dig med 28mm däck och skärmar, för pendling så är en modell med skärmar att föredra, rekommenderar jag den modell som i UK brukar kallas Winter Training Bike (vinter innebär olika saker i
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 17:11Finns det 28 mm:s dubbdäck?
Finns det 28 mm:s dubbdäck?
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 17:22behöver inte stänka mer tåliga däck bara då jag kör lite trottoar korta sträckor lite mjukare o tåligare så man slipper njurbälte;)
behöver inte stänka mer tåliga däck bara då jag kör lite trottoar korta sträckor lite mjukare o tåligare så man slipper njurbälte;)
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 18:22Trottoar?
Trottoar?
Quote from Rasmus Olsson on 29 June 2011, 22:15Just det: trottoar?
Just det: trottoar?
Quote from Anders Wallerstedt on 29 June 2011, 22:17Går man inte på en trottoar?
Går man inte på en trottoar?
Quote from Rasmus Olsson on 29 June 2011, 22:20Näe, på trottoarer ska bilar parkeras.
Näe, på trottoarer ska bilar parkeras.