Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 22:23Ännu en trottoarcyklist finns redan för många
Ännu en trottoarcyklist finns redan för många
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 22:40kör på visa stråk på trottoar ja då jag inte vill riskera livet
kör på visa stråk på trottoar ja då jag inte vill riskera livet
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 22:41Men andras? Du har inte där att göra om du inte leder cykeln, så enkelt är det.
Men andras? Du har inte där att göra om du inte leder cykeln, så enkelt är det.
Quote from Rasmus Olsson on 29 June 2011, 22:46Vad har du bland gående att göra? Cykeln är ett fordon! Klarar du inte cykla i trafiken, så gå istället.
Vad har du bland gående att göra? Cykeln är ett fordon! Klarar du inte cykla i trafiken, så gå istället.
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 23:46Bruse: You rule...
Bruse: You rule...
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 00:22Går inget folk där....
Går inget folk där....
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 00:24Bruse du klarar kanske cykla bättre.. Då jag endast har det för deffa till mig för SM. Men kom på min planhalva så kan jag visa vart skåpet ska stå 😉
Få se nu marklyft ??? etc
Sen kan du väl dra en bra pose oxå så får vi se om folk skrattar el gråter
Bruse du klarar kanske cykla bättre.. Då jag endast har det för deffa till mig för SM. Men kom på min planhalva så kan jag visa vart skåpet ska stå 😉
Få se nu marklyft ??? etc
Sen kan du väl dra en bra pose oxå så får vi se om folk skrattar el gråter
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 12:52fast det är ju typ läskigare att cykla på trottoar än i vägen. Olagligt dessutom
fast det är ju typ läskigare att cykla på trottoar än i vägen. Olagligt dessutom
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 13:09Kan alla moralister med bajsnödig paragrafpanik åtminostone ha vänligheten att wikipedia ordet "trottoar" innan ni skriver vidare i denna tråd? Varför dessutom inte hålla er till topic? Finns en massa cykelbanor som går på trottoare med plattsättning, rän
Kan alla moralister med bajsnödig paragrafpanik åtminostone ha vänligheten att wikipedia ordet "trottoar" innan ni skriver vidare i denna tråd? Varför dessutom inte hålla er till topic? Finns en massa cykelbanor som går på trottoare med plattsättning, rän
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 13:12TS är inte närvarande.
TS är inte närvarande.