Quote from Guest on 19 August 2013, 20:32Jag älskar att springa men jag tror jag är inne på min tionde mobilhållare.
Hade tidigare Iphone 4 och då lyckades jag hitta en hållare som gick att sy in så att den passade.Nu kör jag med en Samsung Galaxy S3 och jag har testat ett antal olika hållare
Jag älskar att springa men jag tror jag är inne på min tionde mobilhållare.
Hade tidigare Iphone 4 och då lyckades jag hitta en hållare som gick att sy in så att den passade.
Nu kör jag med en Samsung Galaxy S3 och jag har testat ett antal olika hållare
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 20:42Måste man verkligen prata i telefon när man springer? (H)
Måste man verkligen prata i telefon när man springer? (H)
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 21:03Niklas - telefoner används för mycket annat. Till exempel: musik, ljudböcker, GPS tracking av rundor & för att hålla koll på tiden man sprungit. Dessutom, om trådstartaren nu skulle använda telefonen till att prata i medan hon springer, så är väl det inte
Niklas - telefoner används för mycket annat. Till exempel: musik, ljudböcker, GPS tracking av rundor & för att hålla koll på tiden man sprungit. Dessutom, om trådstartaren nu skulle använda telefonen till att prata i medan hon springer, så är väl det inte
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 21:07Jag har en Samsung och hittar inte öht ngn mobilhållare som den passar i. Då jag hade annan telefon så upplevde jag samma som du, att hållaren hasade ner...
Jag har en Samsung och hittar inte öht ngn mobilhållare som den passar i. Då jag hade annan telefon så upplevde jag samma som du, att hållaren hasade ner...
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 21:31De gånger jag har med mig mobil när jag springer har jag den i bakfickan på byxorna. GPS-mottagningen blev sådär, men vet inte om det blir bättre med armhållare.
Kanske kan vara en idé?
De gånger jag har med mig mobil när jag springer har jag den i bakfickan på byxorna. GPS-mottagningen blev sådär, men vet inte om det blir bättre med armhållare.
Kanske kan vara en idé?
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 21:35Samma som Magnus H, ogillar armhållare - bakfickan funkar betydligt bättre tycker jag.
Samma som Magnus H, ogillar armhållare - bakfickan funkar betydligt bättre tycker jag.
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 22:00Jag har min mobil i ett Spibelt runt midjan (finns iofs de som säger att jag saknar midja). Det funkar om man inte behöver titta eller knappa på den.
Jag har min mobil i ett Spibelt runt midjan (finns iofs de som säger att jag saknar midja). Det funkar om man inte behöver titta eller knappa på den.
Quote from Funbeat user on 19 August 2013, 22:20Ja det är ju sant, när jag har vätskebälte (Perfekta) så har jag det i framfickan.
Ja det är ju sant, när jag har vätskebälte (Perfekta) så har jag det i framfickan.
Quote from Catharina Brattlin on 19 August 2013, 22:30Jag kan tipsa Dig om att skaffa Dig ett svettarmband eller två, dra upp det på överarmen och knäppa fast mobilhållaren ovanpå detta. På ett kick blir överarmen lite "fylligare".
Så gör jag och Du kan se det hur fungerar på min profilbild på vänsterarmen.
Jag kan tipsa Dig om att skaffa Dig ett svettarmband eller två, dra upp det på överarmen och knäppa fast mobilhållaren ovanpå detta. På ett kick blir överarmen lite "fylligare".
Så gör jag och Du kan se det hur fungerar på min profilbild på vänsterarmen.
Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 02:47Haha. Prova hård stavgång i kuperat spår - det är jättebra träning, på allvar, alltmmedan du kan pilla med din telefon.
Haha. Prova hård stavgång i kuperat spår - det är jättebra träning, på allvar, alltmmedan du kan pilla med din telefon.