Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 11:13Finns det verkligen inte att köpa? Löpare med smala armar borde det finns gott om tycker man 🙂
Finns det verkligen inte att köpa? Löpare med smala armar borde det finns gott om tycker man 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 13:26Ja, det borde kunna finnas olika storlekar kan man tycka.. Jag tycker inte att jag har så super smala armar precis, men min sitter precis. Lite smalare så blir det svårt att knäppa den. Men min glider ner i början, men när man blir tillräckligt svettig un
Ja, det borde kunna finnas olika storlekar kan man tycka.. Jag tycker inte att jag har så super smala armar precis, men min sitter precis. Lite smalare så blir det svårt att knäppa den. Men min glider ner i början, men när man blir tillräckligt svettig un
Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 14:55med en så bred telefon så blir det nästan självklart problem i kombination med smala armar... jag tyckte Sylvias lösning var smart!
med en så bred telefon så blir det nästan självklart problem i kombination med smala armar... jag tyckte Sylvias lösning var smart!
Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 15:06Klart det går att fixa! Till exempel kan ju remmen gå genom en hållare på baksidan av fickan och då spelar storleken på telefonen någon roll för att den skall sitta ordentligt fast på armen,
Googlade "iphone armband skinny arms"
http://www.amazon.com/iL
Klart det går att fixa! Till exempel kan ju remmen gå genom en hållare på baksidan av fickan och då spelar storleken på telefonen någon roll för att den skall sitta ordentligt fast på armen,
Googlade "iphone armband skinny arms"