Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMobilväska
You need to log in to create posts and topics.

Någon som kan tipsa om en bra väska för mobilen att fästa på överarmen

http://tinyurl.com/yv9qw3

ROTFL !!! Gaffa rules!

Om du berättar vilken telefon du har så är det lättare att föreslå något.

Till SonyEricsson W710i och Z710i finns Aktivt clips IAC-60 (originaltillbehör). IAC-25 verkar vara något som passar till de flesta, men tydligen utan band...

Peter (hv) 😀

Tjejer har ju mobilen i bh:n mellan brösten. Vi kanske kan stoppa ner mobilen i brallorna mellan skinkorna? Glöm inte knapplåset.

Perfectas vätskebälte har en ficka fram där mobilen får plats. Sen får man ju med sig nåt gott att dricka på samma gång... 😉

Varför ska man ha mobilen med sig när man springer. Borde man inte koppla av från allt då? Jag skulle bli väldigt störd om jag var tvungen att stanna och svara i mobilen. Men..... jag är ju gammalmodig, jag.....

Jag har inte med mig mobilen för att svara när det ringer, det får svararen ta, utan som en säkerhet om det skulle hända något, kan vara bra om man trampar snett under ett långdistanspass å har ett par mil hem att kunna ringa efter hjälp 😉 å så tar jag t

Ja, det är ju onekligen bra med mobiltelefoner i vissa lägen. Men jag har sprungit långdistans i snart 20 år och har aldrig behövt ringa. Men jag är som sagt en bakåtsträvare när det gäller teknik.... Det är väl Ni andra som har rätt... Och sist, men inte