Quote from Funbeat user on 12 August 2007, 16:30Jag får ibland lite skräckvisioner av att bryta ett ben ute i spåret sent om kvällen - då har jag inget emot att ha telefonen med mig! annars gillar jag den inte mycket.
Jag får ibland lite skräckvisioner av att bryta ett ben ute i spåret sent om kvällen - då har jag inget emot att ha telefonen med mig! annars gillar jag den inte mycket.
Quote from Jan Lundquist on 12 August 2007, 16:39Det påminner mig om Tjejvasan häromsistens. Mobilen var med för det var den enda klocka jag hade. Samtidigt hade jag annonser på Blocket.. Undrar vad spekulanterna tyckte om mitt flåsande (H)
Det påminner mig om Tjejvasan häromsistens. Mobilen var med för det var den enda klocka jag hade. Samtidigt hade jag annonser på Blocket.. Undrar vad spekulanterna tyckte om mitt flåsande (H)
Quote from Funbeat user on 12 August 2007, 16:56låter som underbar planering 🙂
låter som underbar planering 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2007, 20:00Stina: Vill du ha min gamla pulsmätare? 😉 Lämpligare som klocka på tävlingar 😀
Stina: Vill du ha min gamla pulsmätare? 😉 Lämpligare som klocka på tävlingar 😀
Quote from Jan Lundquist on 12 August 2007, 21:37Tack Lingis, men jag har nog tävlat färdigt. Har häcken full med att ta mig ur soffan nu för tiden 🙂
Tack Lingis, men jag har nog tävlat färdigt. Har häcken full med att ta mig ur soffan nu för tiden 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2007, 23:22Tsktsk! Ska du inte gå över på en halvklassiker?
Tsktsk! Ska du inte gå över på en halvklassiker?
Quote from Funbeat user on 13 August 2007, 09:17Måste bara fråga angåede de Daniel skriver, Mobilen i BHn. Är de någon som har de???
Min egen erfarenhet säger att den skulle bli vatten(svett )skadad..vad säger man då hos telefonreparatören 😉
Måste bara fråga angåede de Daniel skriver, Mobilen i BHn. Är de någon som har de???
Min egen erfarenhet säger att den skulle bli vatten(svett )skadad..vad säger man då hos telefonreparatören 😉
Quote from Funbeat user on 13 August 2007, 09:23jag har sett folk som har det men skulle inte vilja ha det själv
dom kanske har vattentåliga mobiler (såna finns ju)
jag har sett folk som har det men skulle inte vilja ha det själv
dom kanske har vattentåliga mobiler (såna finns ju)
Quote from Jan Lundquist on 13 August 2007, 11:17@Lingling
Hehe, jag har lite annat som tar upp min energit just nu. Men först vill jag se dig göra en tjejklassiker innan jag går över på halvan 😉
@Lingling
Hehe, jag har lite annat som tar upp min energit just nu. Men först vill jag se dig göra en tjejklassiker innan jag går över på halvan 😉
Quote from Jan Lundquist on 13 August 2007, 11:18@Siv
Svettas tjejer (H)
@Siv
Svettas tjejer (H)