Quote from Guest on 25 May 2009, 16:06Jag skulle vilja ha en mobilversion som man kan regga träning genom. Kanske finns men jag har sökt och inte kunnat hitta någon.
Det är ju inte alltid man har tilllgång till en dator och då vore det bra och kunna använda mobilen till att regga. Går man in
Jag skulle vilja ha en mobilversion som man kan regga träning genom. Kanske finns men jag har sökt och inte kunnat hitta någon.
Det är ju inte alltid man har tilllgång till en dator och då vore det bra och kunna använda mobilen till att regga. Går man in
Quote from Panama B on 25 May 2009, 16:16iphone (ipod touch) funkar bra med sin webläsare
iphone (ipod touch) funkar bra med sin webläsare
Quote from Elias Engqvist on 25 May 2009, 16:19Jag gör ofta det med min mobil...Nokia 5800
Jag gör ofta det med min mobil...Nokia 5800
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 16:22Jag har Opera som browser i min SE W660i. Den funkar för att surfa på FunBeat.
Jag har Opera som browser i min SE W660i. Den funkar för att surfa på FunBeat.
Quote from Camilla Höög on 25 May 2009, 16:23Google G1 fungerar utmärkt.
Google G1 fungerar utmärkt.
Quote from Jan Lundquist on 25 May 2009, 17:23Jag kan surfa in här med både min G900 och C902 men det ser ut som Hej-kom-och-hjälp-mig eftersom sidorna är rörigare än mina barns rum.
Facebook har ju en toppenbra mobil lösning, många andra sajter också så det vore ett önskemål att få till här med!
Jag kan surfa in här med både min G900 och C902 men det ser ut som Hej-kom-och-hjälp-mig eftersom sidorna är rörigare än mina barns rum.
Facebook har ju en toppenbra mobil lösning, många andra sajter också så det vore ett önskemål att få till här med!
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 18:46Jag är också ofta inne på Funbeat via mobilen men det jobbiga är att det är så segt. Jag har Telias "snabbaste" mobilsurf men det går ju minst 10 ggr saktare än via datorn. Varje hemsida kostar flera hundra kb, oftast mellan 3-500 kb och det är ju inte ac
Jag är också ofta inne på Funbeat via mobilen men det jobbiga är att det är så segt. Jag har Telias "snabbaste" mobilsurf men det går ju minst 10 ggr saktare än via datorn. Varje hemsida kostar flera hundra kb, oftast mellan 3-500 kb och det är ju inte ac
Quote from Elias Engqvist on 25 May 2009, 18:47Du kanske har fel mobil? Kör telia 3.5G ?
Du kanske har fel mobil? Kör telia 3.5G ?
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 18:57Ja kanske det, jag har ingen aning. Kör med Nokia 5800 XpressMusic.
Ja kanske det, jag har ingen aning. Kör med Nokia 5800 XpressMusic.
Quote from Elias Engqvist on 25 May 2009, 19:35Hehe, Det är ju samma som jag har - tycker du att det går långsamt?
Vet du om det står 3.5G eller 3G uppe i vänstra hörnet då du surfar?Jag använder iofs ofta WiFi också...
Hehe, Det är ju samma som jag har - tycker du att det går långsamt?
Vet du om det står 3.5G eller 3G uppe i vänstra hörnet då du surfar?
Jag använder iofs ofta WiFi också...