Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatMobilversion
You need to log in to create posts and topics.

När man sen testar en Androidtelefon så kastar man sin iPhone i något hårt och gråter en skvätt över att man inte skaffade en riktig telefon direkt 😉

Varför då?

Jag startade en mobil-diskussion i prat...

Christer: Bra!

Åter till ämnet, jag har också saknat möjligheten att kunna regga träning och dagsnoteringar från mobiltelefonen. Har ingen värstingmobil och planerar inte heller att köpa en den närmsta tiden.
Kort sagt, det är en funktion som jag skulle

Jag har en W910i och jag får inte ens se loginrutorna... Så jag kan inte göra någonting alls via mobilen och jag tycker helt klart att jag skulle vilja ha en mobil version UTAN annonser (just nu visas de först, vilket innebär att man behöver skrolla långt

Tycker Opera-mini funkar helt ok, visst, det blir lite smått (w810) men med avstängda bilder så komprimeras sidan ner en hel del , min förstasida blir på typ 10 kbyte.

Finns en demo här http://www.opera.com/mini/demo/ som visar precis hur det ser ur, gå

har oxå använt opera länge, men alltså.. nackdelarna med att surfa via mobilen är för många (liten skärm i förhållande till datorn, kasst inmatningssystem etc), så jag använder enbart datorn numera.
har opera enbart när man måste kolla kartor på nätet.

Userinterfacet blir bättre då man har pekskärm iaf för då har man ju en klick-device som saknas på vanliga mobiler!