Quote from Arne Sylvest on 26 May 2009, 06:44Jag upplever inte heller STORA problem när jag är i stan, fast då brukar jag ju å andra sidan använda datorn.
Det är när jag är utanför stan, och inte har tillgång till dator, som jag vill kunna använda mobilen. Vid dom tillfällena när man inte har en 3a
Jag upplever inte heller STORA problem när jag är i stan, fast då brukar jag ju å andra sidan använda datorn.
Det är när jag är utanför stan, och inte har tillgång till dator, som jag vill kunna använda mobilen. Vid dom tillfällena när man inte har en 3a
Quote from Elias Engqvist on 26 May 2009, 08:52Det kanske inte är nån som sagt det - men det korta svaret är Nej!
Det kanske inte är nån som sagt det - men det korta svaret är Nej!
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 17:46Jag skulle bli otroligt glad om någon programmerade en Funbeat-applikation till iPhone!! Vore awesome!
Jag skulle bli otroligt glad om någon programmerade en Funbeat-applikation till iPhone!! Vore awesome!
Quote from Panama B on 27 May 2009, 01:26Skapa ett API till funbeat och koppla in andra applikationer ?!?!
Vore det inte mer rätt att Ifitness Iphone applikationen kunde ladda up till funbeat
http://www.youtube.com/watch?v=UoI1SUtzluI
BILD:http://gigapple.files.wordpress.com/2008/11/ifitness
Skapa ett API till funbeat och koppla in andra applikationer ?!?!
Vore det inte mer rätt att Ifitness Iphone applikationen kunde ladda up till funbeat
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 08:07När jag tittar på den applikationen (iFitness) så ser den väldigt gym-inriktad ut. För oss som är mer inriktade på kondition och löpning. Jag misstänker att ett tunt skal runt datat på funbeat vore bäst för oss iFånar.
Mitt nuvarande fritidsprojekt tar s
När jag tittar på den applikationen (iFitness) så ser den väldigt gym-inriktad ut. För oss som är mer inriktade på kondition och löpning. Jag misstänker att ett tunt skal runt datat på funbeat vore bäst för oss iFånar.
Mitt nuvarande fritidsprojekt tar s
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 13:37Nu är det ju långt ifrån alla som är IPhone frälsta... även om det är en cool telefon.
Så det enklaste är väl att Olle när han har tid gör ett "lågbudget-kb" interface där man kan köra det nödvändigaste, regga träning typ.....oavsett mobiltelefon plattf
Nu är det ju långt ifrån alla som är IPhone frälsta... även om det är en cool telefon.
Så det enklaste är väl att Olle när han har tid gör ett "lågbudget-kb" interface där man kan köra det nödvändigaste, regga träning typ.....oavsett mobiltelefon plattf
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 14:17jag använder mobilen + funbeat till 95% till att kolla forumet, har aldrig reggat via mobilen, det gör jag hemma via garminimporten. Övrigs 5% är att kolla PM, svara på PM och inlägg (som exempelvis nu).
Så för min del skulle mobilvarianten behövas för at
jag använder mobilen + funbeat till 95% till att kolla forumet, har aldrig reggat via mobilen, det gör jag hemma via garminimporten. Övrigs 5% är att kolla PM, svara på PM och inlägg (som exempelvis nu).
Så för min del skulle mobilvarianten behövas för at
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:14De som inte är frälsta är de som ännu inte provat telefonen! 😀 den är ju helt brutalt outstanding.
De som inte är frälsta är de som ännu inte provat telefonen! 😀 den är ju helt brutalt outstanding.
Quote from Jan Lundquist on 27 May 2009, 21:39"De som inte är frälsta är de som ännu inte provat telefonen! Smiley den är ju helt brutalt outstanding. "
Eller så betalar man inte telefonen själv och får inte välja eller så vill man inte binda sig till ett abonnemang eller så kanske man helt enkelt i
"De som inte är frälsta är de som ännu inte provat telefonen! Smiley den är ju helt brutalt outstanding. "
Eller så betalar man inte telefonen själv och får inte välja eller så vill man inte binda sig till ett abonnemang eller så kanske man helt enkelt i
Quote from Elias Engqvist on 27 May 2009, 21:43Jimmy? Vad pratar du om? Vi andra pratar om ett lättviktsalternativ för att kunna använda FB lättare från en mobil!
Jimmy? Vad pratar du om? Vi andra pratar om ett lättviktsalternativ för att kunna använda FB lättare från en mobil!