Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 14:24Jag tror att det närmar sig 150000 på funbeat. Det var cirka 10000 när jag hamnade här.
Slutsatsen är då att jag har fått närmare 140000 att trivas här med benäget bistånd&hjälp av Olle och några meddebattörer.
Jag tror att det närmar sig 150000 på funbeat. Det var cirka 10000 när jag hamnade här.
Slutsatsen är då att jag har fått närmare 140000 att trivas här med benäget bistånd&hjälp av Olle och några meddebattörer.
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 14:40@David
Du borde ha provition av Olle.
@David
Du borde ha provition av Olle.
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 14:45Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Kan du ordna det och vara min personliga manager?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Kan du ordna det och vara min personliga manager?
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 22:13Jag var för någon form av uppstyrning tidigare, fast har kommit på bättre tankar. Visst kan det vara drygt när Fp David kapar en tråd om Garmin innan någon har hunnit svara något vettigt och därefter så blir det en ShimaNO-tråd av yttersta klass.
Men mo
Jag var för någon form av uppstyrning tidigare, fast har kommit på bättre tankar. Visst kan det vara drygt när Fp David kapar en tråd om Garmin innan någon har hunnit svara något vettigt och därefter så blir det en ShimaNO-tråd av yttersta klass.
Men mo
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 12:11Håller med Mackan här att det är lätt att bocka bort allt av ointresse.
Jag tycker det är en styrka hos funbeat faktiskt att inte ha moderatorer. Det är så demokrati fungerar, man måste ta eget ansvar för sina inlägg precis som vid matbordet. Vi har en di
Håller med Mackan här att det är lätt att bocka bort allt av ointresse.
Jag tycker det är en styrka hos funbeat faktiskt att inte ha moderatorer. Det är så demokrati fungerar, man måste ta eget ansvar för sina inlägg precis som vid matbordet. Vi har en di