Quote from Panama B on 5 November 2010, 21:39http://sv.wikipedia.org/w/index.php?title=R%C3%B6vare&diff=12790692&oldid=10926627
http://sv.wikipedia.org/w/index.php?title=R%C3%B6vare&diff=12790692&oldid=10926627
Quote from Funbeat user on 6 November 2010, 00:17Jag tror det är en dominator som TS efterfrågar, men stavat fel. Efter alla försök i både ett och två så måste det till lite hårdare tag?
Jag tror det är en dominator som TS efterfrågar, men stavat fel. Efter alla försök i både ett och två så måste det till lite hårdare tag?
Quote from Funbeat user on 6 November 2010, 10:08"Kända rövare
Ned Kelly
Dick Turpin
Bill Miner
Robin Hood
Fp David"Ha ha ha ha ... fan va kul!
Magnus S - du har ju humor!
😀 😀 😀
"Kända rövare
Ned Kelly
Dick Turpin
Bill Miner
Robin Hood
Fp David"
Ha ha ha ha ... fan va kul!
Magnus S - du har ju humor!
😀 😀 😀
Quote from ellen olsson on 6 November 2010, 10:32Ordet "tjötröv" har inget med rövare att göra.
Ordet "tjötröv" har inget med rövare att göra.
Quote from Funbeat user on 6 November 2010, 16:26Oj va skönt att man inte fanns med i den skaran.....hehe. Själv så läser jag igenom vad som tråden handlar om och vad som skrivits å sen skriver jag det som har poppat upp i panelen...ibland super-bra....ibland mindre bra....å ibland kanske man skulle ha
Oj va skönt att man inte fanns med i den skaran.....hehe. Själv så läser jag igenom vad som tråden handlar om och vad som skrivits å sen skriver jag det som har poppat upp i panelen...ibland super-bra....ibland mindre bra....å ibland kanske man skulle ha
Quote from Funbeat user on 6 November 2010, 16:53Med det påhittet så klassar sig Magnus Sälgö som det största dynghålet på internet för tillfället.
Med det påhittet så klassar sig Magnus Sälgö som det största dynghålet på internet för tillfället.
Quote from Funbeat user on 6 November 2010, 17:55Oj, NU har något hänt här. Det känns som om denna tråden är den enda på funbeat som skulle behöva en moderator.......
Resten av forumet klarar sig dock väldigt bra utan imo.
Oj, NU har något hänt här. Det känns som om denna tråden är den enda på funbeat som skulle behöva en moderator.......
Resten av forumet klarar sig dock väldigt bra utan imo.
Quote from Funbeat user on 6 November 2010, 17:59Ja det skulle behövas en moderator för att fastställa vad vi bör kalla Magnus.
Modereras? Aldrig i livet! Det ska vara tydligt vad folk gör.
Ja det skulle behövas en moderator för att fastställa vad vi bör kalla Magnus.
Modereras? Aldrig i livet! Det ska vara tydligt vad folk gör.
Quote from Funbeat user on 6 November 2010, 20:00Undrar varför folk försvinner från FB.
Undrar varför folk försvinner från FB.
Quote from Elias Engqvist on 7 November 2010, 14:16Jag tror att nettot är positivt!
Jag tror att nettot är positivt!