Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Bennu, tror nog Olle måste hacka ihop nåt tjusigt asp-skript för en sån funktion.

Bruse: your point beeing...?

Att det är Olle som får lösa det hela, både tekniskt, moraliskt och personellt.. Det är han som är ansvarig för sajten, både tekniken och vad vi skriver.

Ja, det var ju så jag tänkte: att det i så fall skulle vara en funktion man önskar sig, precis som trådskaparen önskade sig en moderator... *rodnar* Ok. Slutar vara OT nu. 🙂

Eller också skulle man ju kunna göra så att alla Funbeatanvändare får fylla i ett webformulär med ett antal frågor om tränings- och matvanor, kanske vilken typ av skämt man föredrar, vad man har för inställning till diskussioner på forum samt eventuellt n

Hmm... intressant diskussion faktiskt! Funbeat är ett snällt ställe på internet. Och det är väl det man får försöka komma ihåg, att det här är på internet och inte i verkligheten.

Det här är bara skriven text, oftast skriven snabbt, ibland i affekt. Det

Maria -, om jag skulle kunna välja att bara tillåta svar från likasinnade i mina diskussioner så är risken stor att jag skulle få skriva alla inlägg själv. Risken är då stor att jag som ofta tar för vana att skriva en avvikande åsikt för att skapa debatt

Oj, Mikael, såna specialfall som du tänkte jag inte på. Men för andra som inte är så unika kanske idén funkar.
😉

Edit: Jag brukar inte vilja använda smileys, men i det här fallet var det ett måste 🙂

Hur kommer det att fungera för schizofrena personer? Det finns trots allt många underliga djur i vår herres hage och en del är på funbeat.

Det kommer nog funka bra för schizofrena David.