Quote from Panama B on 5 November 2010, 10:06Linglings ide skulle kunna kombineras att olästa diskussioner blir lästa om x antal markerat den ointressant
Linglings ide skulle kunna kombineras att olästa diskussioner blir lästa om x antal markerat den ointressant
Quote from Panama B on 5 November 2010, 10:08Kanske vi borde ha en wiki där frågor som dyker upp hela tiden dokumenteras och förbättras
Problemet blir som med wikipedia att det är icke experter som tycker men det funkar ganska bra för wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia
Kanske vi borde ha en wiki där frågor som dyker upp hela tiden dokumenteras och förbättras
Problemet blir som med wikipedia att det är icke experter som tycker men det funkar ganska bra för wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia
Quote from Jonny Persson on 5 November 2010, 10:14Magnus: Wiki förutsätter att man söker informationen...
Magnus: Wiki förutsätter att man söker informationen...
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 10:20Jag tycker återkommande frågor är ett väldigt litet problem. Normalt brukar de som varit med länge tröttna och hoppa över, medan de som varit med halvlänge svarar tålmodigt på frågor som nybörjare kommer med. Och så rullar det på. 🙂
Det värsta man kan
Jag tycker återkommande frågor är ett väldigt litet problem. Normalt brukar de som varit med länge tröttna och hoppa över, medan de som varit med halvlänge svarar tålmodigt på frågor som nybörjare kommer med. Och så rullar det på. 🙂
Det värsta man kan
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 10:26Tycker det normalt sett fungerar ganska bra på fb. Avsevärt mycket bättre än på de flesta forum jag besökt vad gäller att tillse att trådskaparen får relevanta svar på sina frågor.
Undantaget är väl möjligen frågor som kommer upp fler gånger per månad än
Tycker det normalt sett fungerar ganska bra på fb. Avsevärt mycket bättre än på de flesta forum jag besökt vad gäller att tillse att trådskaparen får relevanta svar på sina frågor.
Undantaget är väl möjligen frågor som kommer upp fler gånger per månad än
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 10:27Att låsa tråden automatiskt är kanske inte det bästa, det kan ju helt enkelt vara ett väldigt snävt ämne, som få vet ngt om.
Att låsa tråden automatiskt är kanske inte det bästa, det kan ju helt enkelt vara ett väldigt snävt ämne, som få vet ngt om.
Quote from Panama B on 5 November 2010, 10:29Re Markus
Ett bra mönster innan man frågar är ju att söka om någon frågat om det innan och om det då funnits en wiki så kund den finnas med i träfflöstan
Re Markus
Ett bra mönster innan man frågar är ju att söka om någon frågat om det innan och om det då funnits en wiki så kund den finnas med i träfflöstan
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 10:33Inte så länge det hänger en massa kompetent folk här dygnet runt som är beredda att svara. Då är det lättare att bara fråga, är inte det en styrka med funbeat? 🙂
Inte så länge det hänger en massa kompetent folk här dygnet runt som är beredda att svara. Då är det lättare att bara fråga, är inte det en styrka med funbeat? 🙂
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 10:35Robert, jag har inga problem med att du hoppar över diskussioner som du finner ointressanta eller återkommande. Problemet är när man istället för att markera som ointressant, väljer att skriva svammel för att man har tråkigt eller för att man inte gillar
Robert, jag har inga problem med att du hoppar över diskussioner som du finner ointressanta eller återkommande. Problemet är när man istället för att markera som ointressant, väljer att skriva svammel för att man har tråkigt eller för att man inte gillar
Quote from Jonny Persson on 5 November 2010, 10:35Faktum är att jag tycker också det fungerar bra här. I det stora hela. För mig som är helt ointresserad av en hel del ämnen, tävlingar osv är det lätt att via översikten kunna markera upp en massa trådar som ointressanta och så var det problemet ur världe
Faktum är att jag tycker också det fungerar bra här. I det stora hela. För mig som är helt ointresserad av en hel del ämnen, tävlingar osv är det lätt att via översikten kunna markera upp en massa trådar som ointressanta och så var det problemet ur världe