Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

"(Ovanstående inte riktat mot någon särskild person) "

Nej, för det har antagligen inte hänt. Det här är typ världens snällaste internetforum. Det blir inte klämmigare än så här (utom möjligtvis en miljard smileys i alla inlägg på Cykelklubben.se), men i

Magnus: tyvärr är sökfunktionen här på funbeat väldigt begränsad. Men det är inte ovanligt att google letar upp just en gammal tråd på funbeat när man söker på träningsrelatierade begrepp.

Vad som är bra är dock att det alltid är någon som kommer ihåg vi

Magnus S: Men nästan all information som efterfrågas finns redan sökbar via Google. Om man bemödar sig om att söka. Därför ser jag inte meningen med att det skulle finnas en FB-Wiki som t.ex. förklarar vad Vo2-max är.

De som vill fråga rätt ut utan att

Anledningen till att jag medvetet gick in och trashade i din förra tråd var att jag tycker du hängt här länge nog för att ha sett den här diskussionen förut.

Och för att det var roligt. För hur gärna du än vill att det ska vara enbart seriösa diskussio

En sak att tänka på när man diskuterar moderering av trådar är om forumet i fråga är ett diskussionsforum eller ett frågor-och-svarsforum (Q&A).

Det finns flera forum på internet som är och vill vara rena Q&A. De är ofta hårdmodererade. Funbeats forum är

Fast bakom detta "trashande" finns väl egentligen starka åsikter om att bevara funbeat som det är, eller?
Man vill kunna svamla helt enkelt.
Denna diskussionen är lika gammal som funbeat. En del vill kunna svamla var och när som helst, andra vill ha mer

Jag har inget jättestort urval att jämföra med men tycker att FB-forumet fungerar kalas jämfört med andra forum, modererade eller ej. Kulturen här är bra helt enkelt.

Om man har problem tycker jag nog att det är rimligt att man själv ansvarar för att de

Kan ingen moderera ihop TVÅ likadana diskussioner angående moderering? Snacka om att spamma sönder forumet.

AHA! Är du inte inne på något här Bruse? Skulle man inte på något bättre sätt merga och/eller koppla ihop trådar manuellt som man anser hänger ihop? T.ex. med en länk "koppla ihop den här diskussionen med en annan" och vips så står länken till den andra d

Magnus S: Det här var nog den sämsta idé jag sett på funbeat sen jag kom hit för ca 1½ år sen:

"...att olästa diskussioner blir lästa om x antal markerat den ointressant"

Menar du verkligen att den skulle automarkeras som läst, eller har jag missförståt