Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 08:01Det s.k. avtalet går det att se i efterhand? Jag har letat men inte funnit.
Jag har efterlyst en igonore-funktion, med vilket man enkelt skulle kunna filtrera bort inlägg från vissa personer. Då det oftast är en handfull personer som skriver dessa.
Föru
Det s.k. avtalet går det att se i efterhand? Jag har letat men inte funnit.
Jag har efterlyst en igonore-funktion, med vilket man enkelt skulle kunna filtrera bort inlägg från vissa personer. Då det oftast är en handfull personer som skriver dessa.
Föru
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 08:10Markku: Vad har du gjort vid såna tillfällen där du har känt dig kränkt?
Jag har råkat ut för ett par såna inlägg riktade mot mig och jag började då med att kontakta den som skrivit dem och vi kunde rätt snabbt reda ut att det inte var så som personen men
Markku: Vad har du gjort vid såna tillfällen där du har känt dig kränkt?
Jag har råkat ut för ett par såna inlägg riktade mot mig och jag började då med att kontakta den som skrivit dem och vi kunde rätt snabbt reda ut att det inte var så som personen men
Quote from Jan Lundquist on 5 November 2010, 08:25Ja tack, Jag vill också gärna ha en moderator. Jag har frågat efter en sådan i fyra år men skam den som ger sig. Fast jag har nästan gett upp eftersom jag varken läser eller skriver här särskilt mycket längre och anledningen är att alla trådar alltid ball
Ja tack, Jag vill också gärna ha en moderator. Jag har frågat efter en sådan i fyra år men skam den som ger sig. Fast jag har nästan gett upp eftersom jag varken läser eller skriver här särskilt mycket längre och anledningen är att alla trådar alltid ball
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 08:56En länk till Funbeats avtal: http://www.funbeat.se/signup/termsofservice.aspx
En länk till Funbeats avtal: http://www.funbeat.se/signup/termsofservice.aspx
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 09:09Det svåra är att få till en något sånär entydig definition på vad som ska modereras. Oftast kokar det ner till något i stil med "jag vill slippa saker jag stör mig på". Det är en definition som skulle passa mig, och förmodligen alla andra, förträffligt. M
Det svåra är att få till en något sånär entydig definition på vad som ska modereras. Oftast kokar det ner till något i stil med "jag vill slippa saker jag stör mig på". Det är en definition som skulle passa mig, och förmodligen alla andra, förträffligt. M
Quote from Panama B on 5 November 2010, 09:12Det enda jag sett på funbeat som upprört mig är att jag sett personer som jag uppfattar mår psykiskt dåligt och lämnar ut sig och då möts av en hurtig hemma psykolog som gör sin "djupanalys" baserad på 5 rader text. Och sedan klämmer ur sig älska dig själ
Det enda jag sett på funbeat som upprört mig är att jag sett personer som jag uppfattar mår psykiskt dåligt och lämnar ut sig och då möts av en hurtig hemma psykolog som gör sin "djupanalys" baserad på 5 rader text. Och sedan klämmer ur sig älska dig själ
Quote from Camilla Höög on 5 November 2010, 09:13Jag har också efterlyst moderator, men inte för att gå in och ta hand om såna här trådar. Här sköter sig alla alldeles utmärkt. Även i den andra tråden som Magnus startade. En moderator hade nog mer ifrågasatt varför han startade ännu en tråd om samma sak
Jag har också efterlyst moderator, men inte för att gå in och ta hand om såna här trådar. Här sköter sig alla alldeles utmärkt. Även i den andra tråden som Magnus startade. En moderator hade nog mer ifrågasatt varför han startade ännu en tråd om samma sak
Quote from Panama B on 5 November 2010, 09:20Filtrera personer: hur skulle det funka?!
1) Helt ta bort inlägg?
2) Bara minimera dom och kunna expandera om dom är intressanta?
3) När en diskussion får nya inlägg med filtrerad person så kommer dom inte upp som oläst diskussion?!
4) Skall bort filtre
Filtrera personer: hur skulle det funka?!
1) Helt ta bort inlägg?
2) Bara minimera dom och kunna expandera om dom är intressanta?
3) När en diskussion får nya inlägg med filtrerad person så kommer dom inte upp som oläst diskussion?!
4) Skall bort filtre
Quote from Panama B on 5 November 2010, 09:24En funktion jag saknar är ett nummer under profilen som säger att denna person har varit medlem sedan 2004 och skrivit 12357 inlägg.
Det skulle dels kunna vara en varning för den som läser att den här personen skriver överallt...
Kan äv. Bli en tankest
En funktion jag saknar är ett nummer under profilen som säger att denna person har varit medlem sedan 2004 och skrivit 12357 inlägg.
Det skulle dels kunna vara en varning för den som läser att den här personen skriver överallt...
Kan äv. Bli en tankest
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 09:25Och det skulle bli total förvirring och missförstånd när personer man inte har filtrerat svarar på kommentarer från människor som man har filtrerat bort.
Och det skulle bli total förvirring och missförstånd när personer man inte har filtrerat svarar på kommentarer från människor som man har filtrerat bort.