Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

MH: " Detta var alltså fel?

Ja, vad gör man då? "

Har man inte fått svar i den första tråden så kan man konstatera att man inte kommer att få svar. Det är inte en mänslig rättighet att få svar!

Dessutom hade just denna tråd ett ganska provocerande tema

Christer, så här skrev Mikael i förra tråden:

"Det betyder att om man tycker att en tråd spårar ur så kan man helt sonika markera den som ointressant och starta en ny tråd med samma ämne och, om man vill, påpeka att den förra spårade ur."

Precis vad jag

Moderering.

https://www.flashback.org/t1200307

Trevligt klimat?

Micke o jag har tydligen olika åsikt i den frågan.

Jag har inget emot att du startar 14 trådar i detta ämne, det var bara ett tips till dig. Jag är mycket intresserad!

Fast Magnus, i ärlighetens namn så mötte du inte min fråga på var/när du tyckte att tråden spårade ur och hur du hade förväntat dig att en mer aktiv moderator hade agerat. Skulle moderatorn t.ex. tagit bort mitt, alt Christers, Davids, Annas, AMs, Roberts

Okej, hur det kan vara provocerande och för vilak det är provocerande, det har jag svårt att förstå. Möjligen för den/de som tycker det är kul att trolla i alla möjliga och omöjliga trådar.

Men visst, Olle bestämmer, det är hans forum.

Nej Mikael, för om jag hade preciserat hade debatten spårat ur ÄNNU fortare till pajkastning. Det tror jag du inser. (H).

I första inlägget i den här tråden skrev jag:
"Det räcker med ett par vänliga tillsägningar då och då när det spårar ur, och när de

Jag läste ditt första inlägg och jag svarade omedelbart på det i sin fulla omfattning.

Jag har aldrig sett någon moderator som redan efter ett, eller två inlägg går in och lite på en höft säger något i stil med "hörni grabbar och tjejer, är ni inte lite

Jag har sett sådana moderatorer, och det funkade/funkar.

(Om det är för att moderatorerna har samma inställning som jag själv,eller om det funkar för alla, det kan förstås diskuteras).

Jag är moderator på ett hästforum där deltagarna skriver riddagböcker. De enda gångerna vi går in och modererar i de olika dagböckerna (som man kan kommentera i) eller övriga forumtrådar är om

1) trådskaparen/dagboksägaren kontaktar oss moderatorer via P