Quote from Guest on 7 May 2008, 07:51I förra veckan körde jag säsongens första morgonrunda och på torsdag i den här veckan kommer jag köra en ny runda.
Det blir start från videobutiken vid Linnéplatsen på klockan 06.00 på morgnarna innan vi kör mot Säröbanan-Snipen-Spårhaga-Lindome-Kållered
I förra veckan körde jag säsongens första morgonrunda och på torsdag i den här veckan kommer jag köra en ny runda.
Det blir start från videobutiken vid Linnéplatsen på klockan 06.00 på morgnarna innan vi kör mot Säröbanan-Snipen-Spårhaga-Lindome-Kållered
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 08:01Blir det inte svårt att hinna till jobb då?
Blir det inte svårt att hinna till jobb då?
Quote from Mats Andersson on 7 May 2008, 08:06För dig som bor neråt landet kan det nog bli tufft om du skall med på morgonrundorna. Men du kör säkert så snabbt så du hinner. De e la bara att köra intervaller? Eller....?
Jag har inga problem att hinna till jobbet.
För dig som bor neråt landet kan det nog bli tufft om du skall med på morgonrundorna. Men du kör säkert så snabbt så du hinner. De e la bara att köra intervaller? Eller....?
Jag har inga problem att hinna till jobbet.
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 08:08Aha, Du jobbar på Liseberg!
Aha, Du jobbar på Liseberg!
Quote from Mats Andersson on 7 May 2008, 08:08Och du är ett forumtroll
Och du är ett forumtroll
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 08:11Troll är väl feta? Så då passar det inte så bra på mig.
Troll är väl feta? Så då passar det inte så bra på mig.
Quote from Mats Andersson on 7 May 2008, 08:11Så du kommer med på rundan imorgon då?
Så du kommer med på rundan imorgon då?
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 08:18Lite tråkig väg utan de riktiga utmaningarna i Göteborgsregionen, Backarna!
Lite tråkig väg utan de riktiga utmaningarna i Göteborgsregionen, Backarna!
Quote from Ola Jarvi on 7 May 2008, 08:43David, du får komma upp till Göteborg och köra Bergakungatempot om ett par veckor. Vi har lyckats hitta ett litet motlut som vi skall tävla i. Snabbt, uppför och tävling. Det låter ju som ett riktigt Kinderägg för dig. 😉
David, du får komma upp till Göteborg och köra Bergakungatempot om ett par veckor. Vi har lyckats hitta ett litet motlut som vi skall tävla i. Snabbt, uppför och tävling. Det låter ju som ett riktigt Kinderägg för dig. 😉
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 08:44Och när man öppnar det så får man en mazarin?
Och när man öppnar det så får man en mazarin?