Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 08:47Jag vann ett Kinderägg på Mallis efter att ha vunnit över Jenny Algelid.
Det lilla flygplanet har en hedersplats på spiselkransen!
Jag vann ett Kinderägg på Mallis efter att ha vunnit över Jenny Algelid.
Det lilla flygplanet har en hedersplats på spiselkransen!
Quote from Ola Jarvi on 7 May 2008, 08:47Yepp, i plast!
Yepp, i plast!
Quote from Mats Andersson on 7 May 2008, 09:52David - För sjuttioelfte gången dundrar du in i diskussioner som du uppenbart inte hör hemma i och orerar om din egen förträfflighet och andras mindre förträfflighet.
Jag gör ett sista (troligtvis meningslöst) försök att förklara: Vi cyklar morgonrundorn
David - För sjuttioelfte gången dundrar du in i diskussioner som du uppenbart inte hör hemma i och orerar om din egen förträfflighet och andras mindre förträfflighet.
Jag gör ett sista (troligtvis meningslöst) försök att förklara: Vi cyklar morgonrundorn
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 10:35*Le o va trevlig*
God damn it - I knew there was a catch!
*Le o va trevlig*
God damn it - I knew there was a catch!
Quote from Mattias Johansson on 7 May 2008, 10:39En och annan backe har de allt i Gbg. Jag vinglade av vägen på en smal och krokig 25% backe utanför Landvetter.... men då har jag ju t o m svagare ben än David;)
En och annan backe har de allt i Gbg. Jag vinglade av vägen på en smal och krokig 25% backe utanför Landvetter.... men då har jag ju t o m svagare ben än David;)
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 12:58Kan man få en pedagogiskt förklaring på >"Sjuttioelfte"?
Kan man få en pedagogiskt förklaring på >"Sjuttioelfte"?
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 13:09Se där, det var det enda av VolvoChrister inlägg jag förstod förutom att jag är Välkommen. Det känns bra om man har vägarna förbi Lerdiket.
Det var ju arton år sedan jag bodde där och träffade de trevliga o roliga Göteborgarna.
Se där, det var det enda av VolvoChrister inlägg jag förstod förutom att jag är Välkommen. Det känns bra om man har vägarna förbi Lerdiket.
Det var ju arton år sedan jag bodde där och träffade de trevliga o roliga Göteborgarna.
Quote from Mats Andersson on 7 May 2008, 13:16Det enda du behöver veta David är att du är ett forumtroll...
Det enda du behöver veta David är att du är ett forumtroll...
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 13:29Är det inte med forumtroll som med småbarn, ju mer uppmärksamhet desto jobbigare blir de?
Är det inte med forumtroll som med småbarn, ju mer uppmärksamhet desto jobbigare blir de?
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 13:33Vad kallar man de som jagar besökare till sin egen hemsida för att få upp siffrorna till "sponsorerna"?
Vad kallar man de som jagar besökare till sin egen hemsida för att få upp siffrorna till "sponsorerna"?