Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 14:5022.5km/h i 2 timmar tränar man väl inte nånting alls? Är det inte bättre att kalla det för vad det är - en utflykt?
22.5km/h i 2 timmar tränar man väl inte nånting alls? Är det inte bättre att kalla det för vad det är - en utflykt?
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 14:54Tränar väl rumpans slityta lite?
Tränar väl rumpans slityta lite?
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 14:58Idiotisk kommentar!
Klart som fan att man tränar om det är på den nivån man ligger.
Idiotisk kommentar!
Klart som fan att man tränar om det är på den nivån man ligger.
Quote from Ola Jarvi on 7 May 2008, 15:02Möte i trollskogen?
Möte i trollskogen?
Quote from Mattias Johansson on 7 May 2008, 15:03Efter som det är folk från HCK så skall det säkert fikas 😉
Efter som det är folk från HCK så skall det säkert fikas 😉
Quote from Mats Andersson on 7 May 2008, 15:19Känner man för att åka med på framtida morgonrundor (som för det mesta för övrigt går i cirka 27-29 km/h 7 snitt) går det bra att hitta info på Hisingens forum eller min egna sida. Det känns tämligen meningslöst att lägga ut sånt här. Tyvärr...
Känner man för att åka med på framtida morgonrundor (som för det mesta för övrigt går i cirka 27-29 km/h 7 snitt) går det bra att hitta info på Hisingens forum eller min egna sida. Det känns tämligen meningslöst att lägga ut sånt här. Tyvärr...
Quote from j sollerman on 7 May 2008, 15:53Jag nöjer mig med att cykla på söndag i gbg. Kanske får en mikrofon uppkörd i ansiktet av speakern 😉
Hade jag bott i gbg så hade jag säkert varit med och lekt på morgonrundorna.
Jag nöjer mig med att cykla på söndag i gbg. Kanske får en mikrofon uppkörd i ansiktet av speakern 😉
Hade jag bott i gbg så hade jag säkert varit med och lekt på morgonrundorna.
Quote from Mats Andersson on 7 May 2008, 16:10>Är det inte bättre att kalla det för vad det är - en utflykt?
Smidig kommentar, speciellt som det är en hel del nybörjare på cykel på Funbeat.
>Är det inte bättre att kalla det för vad det är - en utflykt?
Smidig kommentar, speciellt som det är en hel del nybörjare på cykel på Funbeat.
Quote from Mattias Johansson on 7 May 2008, 16:11Och är det någon som är intresserad av att cykla till eller från Gbg så...
http://www.hisingensck.se/forum/viewtopic.php?t=6687&highlight=
Och är det någon som är intresserad av att cykla till eller från Gbg så...
http://www.hisingensck.se/forum/viewtopic.php?t=6687&highlight=
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 16:23Jag skulle vara väldigt försiktig med att annonsera cykelträningar i 27-29 km/h-tempo i Göteborgsområdet...
Jag skulle vara väldigt försiktig med att annonsera cykelträningar i 27-29 km/h-tempo i Göteborgsområdet...