Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 19:20Synd att jag inte bor i gbg då, jag hade gärna varit med och cyklat, kanske man klarar 25km/h om man cyklar i en grupp eftersom jag är en av dom som oftast är ute på utflykt med mina fjuttiga 22-24km/h i snitt 🙁
Synd att jag inte bor i gbg då, jag hade gärna varit med och cyklat, kanske man klarar 25km/h om man cyklar i en grupp eftersom jag är en av dom som oftast är ute på utflykt med mina fjuttiga 22-24km/h i snitt 🙁
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 20:06Christer H!
Jag tycker det är kanon att du lägger ut morgonrundorna här! Fortsätt med det (t+)
Christer H!
Jag tycker det är kanon att du lägger ut morgonrundorna här! Fortsätt med det (t+)
Quote from Lena O on 7 May 2008, 20:06Sjuttioelfte = "one time too many"
Sjuttioelfte = "one time too many"
Quote from Fredric Lagerström on 7 May 2008, 20:14Ja fortsätt gärna o lägg ut här Christer. Jag kan inte hänga på imorrn för
bakhjulet är hos cykelreparatören. Men jag kommer med igen!
(t+)
Ja fortsätt gärna o lägg ut här Christer. Jag kan inte hänga på imorrn för
bakhjulet är hos cykelreparatören. Men jag kommer med igen!
(t+)
Quote from j sollerman on 7 May 2008, 22:02Sjuttioelfte = 81?
Sjuttioelfte = 81?
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 22:05en blivande matematiker...
en blivande matematiker...
Quote from Zsuzsi Zsédely on 8 May 2008, 11:23Kan ju bara meddela att vi hade en underbar cykling i morse! (H)
Lågvatten och en lätt doft av tång, havet var så vackert i gryningen.
Det var lite svalt i luften, men långa fingrar och benvärmare OCH skoöverdrag, gjorde att jag höll värmen. Snittfarten g
Kan ju bara meddela att vi hade en underbar cykling i morse! (H)
Lågvatten och en lätt doft av tång, havet var så vackert i gryningen.
Det var lite svalt i luften, men långa fingrar och benvärmare OCH skoöverdrag, gjorde att jag höll värmen. Snittfarten g
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 13:08Själv var jag ute på morgoncykling här i Härjedalen och besteg tunga backar.
Tunga för mig, kanske inte för er... Hade varit kul med en edge 705 så jag kunde få höjdkurva över den vägen jag cyklar....
Svalt och skönt var de på de ställen där snö låg kvar
Själv var jag ute på morgoncykling här i Härjedalen och besteg tunga backar.
Tunga för mig, kanske inte för er... Hade varit kul med en edge 705 så jag kunde få höjdkurva över den vägen jag cyklar....
Svalt och skönt var de på de ställen där snö låg kvar
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 13:15Blir det fler gånger? Får man köra med fast man inte är racercyklist? Kan tom tänka min att använda hjälm och ta bort cykelkorgen för att se mer proffsig ut :D.
Orken har jag och det låter som annorlunda (för mig) kul morgonmotion.
Blir det fler gånger? Får man köra med fast man inte är racercyklist? Kan tom tänka min att använda hjälm och ta bort cykelkorgen för att se mer proffsig ut :D.
Orken har jag och det låter som annorlunda (för mig) kul morgonmotion.
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 13:48jag var inte med imorse, men låter definitivt folk med cykelkorg vara med, där kan man ha kaffe!
Hjälm är dock inte ett val utan ett tvång!
jag var inte med imorse, men låter definitivt folk med cykelkorg vara med, där kan man ha kaffe!
Hjälm är dock inte ett val utan ett tvång!