Quote from Mats Andersson on 7 May 2008, 16:24Hur så?
Hur så?
Quote from Emma Sjöberg on 7 May 2008, 16:41Ha ha.. Ja förklara nu Charlotta :D:D:D
Ha ha.. Ja förklara nu Charlotta :D:D:D
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 16:47Jag tror det har o göra med: http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=199318#p208500
Jag tror det har o göra med: http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=199318#p208500
Quote from Mats Andersson on 7 May 2008, 17:46Sorry, förstår ändå inte. Och skall jag vara ärlig är det där en diskussion jag inte följt.
Det här är rundor som jag som privatperson lägger ut. Vill man följa med så är det bara att dyka upp. Det finns ingen hastighet satt utan den anpassas efter de so
Sorry, förstår ändå inte. Och skall jag vara ärlig är det där en diskussion jag inte följt.
Det här är rundor som jag som privatperson lägger ut. Vill man följa med så är det bara att dyka upp. Det finns ingen hastighet satt utan den anpassas efter de so
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 17:55Detta är ett lysande exempel på vuxenmobbning. Om ni nu är så rädda att Christer får läsare till sin sida så klicka inte på länken. Skärp er nu gubbar för helvete.
Detta är ett lysande exempel på vuxenmobbning. Om ni nu är så rädda att Christer får läsare till sin sida så klicka inte på länken. Skärp er nu gubbar för helvete.
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 18:0528 var ett litet internskämt för dom som läst den diskussionen - jag är bara budbärare där.
Vad gäller 22.5 är det enkel matematik Du skrev 45 km mellan 06:00 och 08:00 ...
Ursäkta om jag missuppfattade nåt!
28 var ett litet internskämt för dom som läst den diskussionen - jag är bara budbärare där.
Vad gäller 22.5 är det enkel matematik Du skrev 45 km mellan 06:00 och 08:00 ...
Ursäkta om jag missuppfattade nåt!
Quote from Bengt Askerfelt on 7 May 2008, 18:10Jupp, det blir Jämoanmälning nästa här 😉
Närå, jag ska hänga med på en sådan runda en vacker dag. De startar ju i stort sett i min trädgård (Slottsskogen) 🙂
Jupp, det blir Jämoanmälning nästa här 😉
Närå, jag ska hänga med på en sådan runda en vacker dag. De startar ju i stort sett i min trädgård (Slottsskogen) 🙂
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 18:11Fö verkar Christers upplägg på morgonträningar vara nästan för bra för att vara sant. Anpassa hastigheten så att även en nybörjare kan hänga med och ha trevligt. Enligt vissa något som man mer eller mindre skall se som en utopi att någon med XY-kromosomer
Fö verkar Christers upplägg på morgonträningar vara nästan för bra för att vara sant. Anpassa hastigheten så att även en nybörjare kan hänga med och ha trevligt. Enligt vissa något som man mer eller mindre skall se som en utopi att någon med XY-kromosomer
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 18:25Jannike, i morgon säger SMHI att det blir en vacker dag! Passa på! Vad har du egentligen att förlora på det? Jag tror nog Christer & Co gärna får sällskap av dig på rundan!
Jannike, i morgon säger SMHI att det blir en vacker dag! Passa på! Vad har du egentligen att förlora på det? Jag tror nog Christer & Co gärna får sällskap av dig på rundan!
Quote from Bengt Askerfelt on 7 May 2008, 18:48Rasmus, jag har inget att förlora på det men mina barn har... kommer vara hemma med febersjuka barn imorgon tyvärr...
Rasmus, jag har inget att förlora på det men mina barn har... kommer vara hemma med febersjuka barn imorgon tyvärr...