Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelMorgoncykling i Göteborg på torsd …
You need to log in to create posts and topics.

Hur så?

Ha ha.. Ja förklara nu Charlotta :D:D:D

Jag tror det har o göra med: http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=199318#p208500

Sorry, förstår ändå inte. Och skall jag vara ärlig är det där en diskussion jag inte följt.

Det här är rundor som jag som privatperson lägger ut. Vill man följa med så är det bara att dyka upp. Det finns ingen hastighet satt utan den anpassas efter de so

Detta är ett lysande exempel på vuxenmobbning. Om ni nu är så rädda att Christer får läsare till sin sida så klicka inte på länken. Skärp er nu gubbar för helvete.

28 var ett litet internskämt för dom som läst den diskussionen - jag är bara budbärare där.
Vad gäller 22.5 är det enkel matematik Du skrev 45 km mellan 06:00 och 08:00 ...
Ursäkta om jag missuppfattade nåt!

Jupp, det blir Jämoanmälning nästa här 😉

Närå, jag ska hänga med på en sådan runda en vacker dag. De startar ju i stort sett i min trädgård (Slottsskogen) 🙂

Fö verkar Christers upplägg på morgonträningar vara nästan för bra för att vara sant. Anpassa hastigheten så att även en nybörjare kan hänga med och ha trevligt. Enligt vissa något som man mer eller mindre skall se som en utopi att någon med XY-kromosomer

Jannike, i morgon säger SMHI att det blir en vacker dag! Passa på! Vad har du egentligen att förlora på det? Jag tror nog Christer & Co gärna får sällskap av dig på rundan!

Rasmus, jag har inget att förlora på det men mina barn har... kommer vara hemma med febersjuka barn imorgon tyvärr...