Quote from Funbeat user on 4 August 2013, 14:59Nähä. I vilket avseende är det ohälsosamt menar du? Jag tror den ensidiga fokuseringen på gryner och mjöl är mer ohälsosam.
Nähä. I vilket avseende är det ohälsosamt menar du? Jag tror den ensidiga fokuseringen på gryner och mjöl är mer ohälsosam.
Quote from Funbeat user on 4 August 2013, 17:40Startet en 3 timmers tur kl.13.00 i dag med 300 gr. Svensk Entrecote + stekt potatis+ bernaise sovs og en 1/2 liter vatten. Det gikk så det røk av gummiet.
Startet en 3 timmers tur kl.13.00 i dag med 300 gr. Svensk Entrecote + stekt potatis+ bernaise sovs og en 1/2 liter vatten. Det gikk så det røk av gummiet.
Quote from Funbeat user on 4 August 2013, 19:27Vi är alla olika och jag tror att alla och en var bör komma fram till vad som passar denna.
Själv försov jag mig inför ett 150km motionslopp i våras. Men det cyklade jag efter en snabb frulle bestående av en kopp te och en macka med kaviar. Iofs inte lop
Vi är alla olika och jag tror att alla och en var bör komma fram till vad som passar denna.
Själv försov jag mig inför ett 150km motionslopp i våras. Men det cyklade jag efter en snabb frulle bestående av en kopp te och en macka med kaviar. Iofs inte lop